CZcross.pl

Największe (i jedyne) forum motocykli Cezet Cross w Polsce!

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: 2007-06-05, 18:08 
Offline
Szary czleczek

Rejestracja: 2007-02-27, 00:31
Posty: 14
Lokalizacja: warszawa
Panowie mam ciekawy problem z cz 380 ,a mianowicie jest zrobiony remont silnika zabrałem sie za ustawianie zapłonu, wszystko szło elegancko do momentu, gdy próbowałem odpalic koze, oczywiscie nie chciała zagadac. Po wykręceniu świecy i sprawdzeniu iskry okazuje sie ze iskra na świecy raz jest a raz jej nie ma. Ale jak ustawie na przerywaczu przerwe 0,4 to iskry nie ma wcale, a jak 0,1 to iskra jest, ale tak jak wczesniej wspomniałem nie za kazdym kopnieciem. Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz jesli chodzi o podłączenie instalacji, jeden kabelek z cewki pod bakiem z oznaczenia 15 wędruje na przerywacz, drugi z oznaczeniem 1 idzie pod przerywacz i jest przykręcony do statora, teraz dwie ceweczki w iskrowniku połaczyłem w jedno i podłączyłem do przerywacza i kondensator idzie tez na przerywacz. Zawsze jak ustawiałem zapłon to zeby żarowka gasła po podłaczenu przyrządu z żaroweczka odłączyłam z przerywacza te dwie cewki z iskrownika i żarówka gasła po rozwarciu sie styków a teraz żarówka tylko nieznacznie przygasa, co jest grane bo juz zgłupiałem dwa dni siedziałem nad tym nie moge sobie poradzic. Cewka, kabel i fajka jest nowa jak wszystkie kable w zapłonie. Jaki wpływ maja niesprawne te dwie cewki w iskrowniku moze to jest przyczyna.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2007-06-05, 22:30 
Offline
Ekspert

Rejestracja: 2005-04-22, 20:48
Posty: 1077
Lokalizacja: Warszawa
Kodi w jakim rejonie Warszawy latasz?

Wykręć przerywacz, rozkręć go zupełnie i sprawdź czy są wszystkie podkładki izolujące oraz czy jest taka gumowa tulejka pomiędzy nimi. Po prostu upewnij się że zacisk na przerywaczu jest odizolowany od masy.
Jeśli żarówka tylko przygasa to znaczy że coś zwiera przerywacz do masy.
A reszta w moim mini kompedium.
http://www.czcross.ihost7.pl/czforum/vi ... 1&start=15

_________________
500


Na górę
 Tytuł:
Post: 2007-06-06, 19:34 
Offline
Szary czleczek

Rejestracja: 2007-02-27, 00:31
Posty: 14
Lokalizacja: warszawa
Latam koło Warszawy w miejscowosci Debe Wielkie 40km od Wawy.

Zapłon i cewke zapłonową zabrałem ze sobą i po sprawdzeniu przerywacza, gdy jest on rozwarty to jest odizolowany od masy, podkładki sa na swoim miejscu.
Czy z cewki zapłonowej z oznaczenia 15 powinno wychodzic napiecie?

[ Dodano: 2007-06-21, 20:12 ]
Nadal jesazcze nie doszedłem co jest z moja cz.
Czy jak koło magnesowe sie lekko ociera o cewki wewnątrz koła to ma to duze znaczenie??? ma ktos jeszcze jakis pomysł? pomocy panowie.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2008-03-01, 23:30 
Offline
Szary czleczek

Rejestracja: 2006-04-17, 21:08
Posty: 16
Witam ja też mam taki problem z swoja 380 ale znam już przyczynę zbyt niski prąd bo mam jedna cewkę i niestety kozunia nie odpali wiadoma mankament kapitaliki za wysokie sprężenie
i zbyt słaba iskra a jak wiadomo w 380 wszystko musi być idealnie jeśli chodzi o zapłon, a jeśli ty masz problemy z swoim iskrownikiem rozbierz go i sprawdź bardzo dokładnie a w szczególności sprawdź palatynki czy nie stykają sie lub mogą mieć zwarcie ciężko mi jest cokolwiek powiedzieć bo nie widzę zapłonniku, ale wiesz pociesze cię na pewno kiedyś odpali tylko troszkę cierpliwości i dokładności
a może masz gdzieś wolną cewkę do 380 chodzi mi o ta w zapłonie


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl