CZcross.pl

Największe (i jedyne) forum motocykli Cezet Cross w Polsce!

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Post: 2005-11-14, 12:48 
Offline
Szary czleczek

Rejestracja: 2005-11-14, 12:26
Posty: 4
Mam cz 380 cross kupi?em jom nie dawno iskra jest super gdy podlewam jej do cylindra chyta lecz na kr?tko. M?j ga?nik jest co? popsuty nie podaje paliwa nie wiem dlaczego prosze was o pomoc czy jest taka opcia ?e mo?e chyta? lewe powietrze i to mo?e by? przyczynom . Octatnio bra?em jom z popychu te? nie daje rady nawet ?wiecy nie zaleje Arturo .......... Myszk?w :) :) :) :) :) :) :) :) ODP.....


Na górę
 Tytuł:
Post: 2005-11-14, 16:40 
Offline
Ekspert

Rejestracja: 2005-04-22, 20:48
Posty: 1077
Lokalizacja: Warszawa
A go ga?nika dochodzi wacha? Przelewasz normalnie i i wylewa si? troszk? spod gaziora? Je?li ga?nik si? nape?nia a do komory spalania nie dochodzi to mo?e masz absolutny brak kompresji albo mo?e za niski poziom paliwa ustawiony? Ew. jaka? nieszczelno?? pod cylindrem. Je?li do ga?nika nie dochodzi to sprawa jest prostsza:
1. zatkane kraniki
2. niedor?ny zaworek
3. brak benzyny w baku
T?ok nowy czy ju? tak wylatany ?e mucha przelatuje przez zamki pier?cionk?w?
Je?li podej?ewa? jewyj luft to zacznij od tego.
Spr?buj jeszcze co? takiego. Jak sobie pokopiesz troch? i nie zaj?czy ci fura to odkr?? spust z komory korbowej od spodu i zobacz czy wycieka wacha.
No i poka? foty jakie? :D

_________________
500


Na górę
 Tytuł:
Post: 2005-11-14, 20:12 
Offline
Zaawansowany czleczek

Rejestracja: 2005-09-29, 18:56
Posty: 42
Lokalizacja: cz?stochowa
m?j kolega tak mia? w 125 i okaza?ao sie za ma odwrotnie podpiete przewody do cewki ( heh ) wiem ze jedno zdrugim nie ma nic wspo?nego ale moze poprostu do cylindra dochodzi paliwo tylko jest spalane w cichy spos?b :) jak zalejesz gazior i kopiesz to po odkreceniu swiecy leci leki dymek ??? nie no z tym postem ot poszala?em nie smiejcie sie

_________________
riposta CZ Cross ? :]


Na górę
 Tytuł:
Post: 2005-11-14, 22:47 
Offline
Szary czleczek

Rejestracja: 2005-08-31, 19:31
Posty: 4
mia?em ten sam problem w 380 i okaza?o sie ze t?ok ruina


Na górę
 Tytuł:
Post: 2005-11-15, 20:23 
Offline
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2005-03-21, 22:29
Posty: 604
Lokalizacja: olsztyn
arturo po pierwsze zajrzyj czasem do s?ownika bo nic mnie bardziej nie wkur$%^ jak s?owa typu jOM kupionOM albo co? w tym stylu

po drugie wojtek napisal w zasadzie wszystkie przyczyny opr?cz tego jeszcze sprwd? czy plywaki pracuja jak nalezy i poziom paliwa w gaxniku

Janek-- tak to bardzo ciekawe bo tam sie nie da na odwr?t po??czy? to jedna ws?wka ma 3 mm szerokosci druga 7mm to nie wiem jak t?wj kumpel to pod?aczy? na odwr?t gratuluje to jak wsadzi? kwadratowy klocek w okrag?y otw?r wbijaj?c go m?otkiem

p.s w 250 i 380 sie da po?acz? to inaczej i jak zauwazy?es ma to znaczenie chyba ze m?wi?es o 125 typ 984 to zwracam honor

nie ma czego? takiego jak ciche spalanie bo spalaniu towarzyszy detonacja to jak by? odbezpieczy? granat i powiedzia? ze wybuch? cicho :] dymek p?jdzie jak cos sie spali z tym ze ten dymek wraca sie z wydechu ;]

_________________
Małe Szare z Czarną Górą
CZ cross - One name. One legend
http://www.bikepics.com/members/luCZas
http://www.youtube.com/user/luc01as


Na górę
Post: 2005-11-15, 22:47 
wiersz:
" ciche spalanie w CZ rzecz kosmiczna niestety w anatomi tego moto komiczna....
Tam zachodz? tylko procesy dynamiczne co nap?dzaja ta bestie - wcale nie chaotycznie!!
zapierdala polem lasem i "oddycha" gr?bym basem!!
P?oszy le?n? zwierzyn? ale nakr?ca nam adrenalin?
Lejmy wi?c w CZ benzynk? - ca?? beczke nie ociupink?- a ona warknie gr?bym basem
i poci?gnie nas jak by "machalasem""


Na górę
   
 Tytuł:
Post: 2005-11-16, 00:52 
Offline
Zaawansowany czleczek
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2005-11-14, 22:38
Posty: 38
Lokalizacja: Bialystok
a zobacz czy jak ruszasz przepustnica to iglica idzie do gory?Kiedys widzialem przypadek,ze iglica nie miala zabezpieczenia i sobie siedziala w tym kanale w gazniku a przepustnica szla do gory a gosc pchal,pchal ... :)rozbierz najlepiej ten gaznik,przedmuchaj pod sprezarka ,moze gdzies ostro jest przypchany


Na górę
Post: 2005-11-16, 18:41 
arturo pisze:
Mam cz 380 cross kupi?em jom nie dawno iskra jest super gdy podlewam jej do cylindra chyta lecz na kr?tko. M?j ga?nik jest co? popsuty nie podaje paliwa nie wiem dlaczego prosze was o pomoc czy jest taka opcia ?e mo?e chyta? lewe powietrze i to mo?e by? przyczynom . Octatnio bra?em jom z popychu te? nie daje rady nawet ?wiecy nie zaleje Arturo .......... Myszk?w :) :) :) :) :) :) :) :) ODP.....

Upora?e? si? z problemem?


Na górę
   
Post: 2006-02-06, 18:17 
Offline
Szary czleczek

Rejestracja: 2006-01-05, 14:25
Posty: 6
Lokalizacja: MYSZK?W
arturo pisze:
Mam cz 380 cross kupi?em j? nie dawno iskra jest super gdy podlewam jej do cylindra chyta lecz na kr?tko. M?j ga?nik jest co? popsuty nie podaje paliwa nie wiem dlaczego prosze was o pomoc czy jest taka opcia ?e mo?e chyta? lewe powietrze i to mo?e by? przyczyn? . Octatnio bra?em j? z popychu te? nie daje rady nawet ?wiecy nie zaleje Arturo .......... Myszk?w :) :) :) :) :) :) :) :) ODP.....


[ Dodano: 2006-02-06, 18:20 ]
nie mam narazie czasu ale my?le ?e zrobie j? dopiero w wakacje...............


Na górę
 Tytuł:
Post: 2006-02-09, 12:06 
Offline
Zaawansowany czleczek

Rejestracja: 2005-09-29, 18:56
Posty: 42
Lokalizacja: cz?stochowa
Lucas- on pod?aczy? ta cewke inaczej bo jeden kablelek by? bez konc?wki a drugi wsadzi? i mysla? ze wszed? na konc?wke cewki a w rzeczywistosci okaza?o sie ze to tylko obudowa ko?c?wki wesz?a ko?c?wka podesza? obok ;) A co co tego przyk?adu z granatem to Ok zgadzam sie ale mam pytanie dlaczego nieraz motocykl nie odpala i nawet raz nie strzeli a po odkreceniu swiecy leci dymek ???

_________________
riposta CZ Cross ? :]


Na górę
 Tytuł:
Post: 2006-02-09, 12:39 
Offline
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2005-03-21, 22:29
Posty: 604
Lokalizacja: olsztyn
Janek pisze:
...ale mam pytanie dlaczego nieraz motocykl nie odpala i nawet raz nie strzeli a po odkreceniu swiecy leci dymek ???


bo wyzion??a ducha :D

nie tak naprawde nie mo?na og?lnikowo do tego podchodzi?, czasem kopi?c, jak motor sie nie odezwie a pod nog? czujesz ze kopniak chce odda? to znaczy ze nastapi?o jakie? tam zapalenie mieszanki(wiec po wykreceniu swiecy bedzie dymek), ale zbyta ma?a jej ilo??, b?d? za s?abe ci?nienie nie pozwala na dalsze zajscie procesu zasysu i pracy silnika.

_________________
Małe Szare z Czarną Górą

CZ cross - One name. One legend

http://www.bikepics.com/members/luCZas

http://www.youtube.com/user/luc01as


Na górę
 Tytuł:
Post: 2006-03-30, 19:25 
Offline
Ekspert

Rejestracja: 2005-04-22, 20:48
Posty: 1077
Lokalizacja: Warszawa
Ch?opaki, pom??cie bo mi sie ju? sko?czy?y pomys?y.
No wi?c tak. W ostatni ?ikend wybra?em si? z kumplami w las no i oczywi?cie by?em jedyny z sze?ciu kt?remu sprz?t zacz?? nawala?. Fura sama wkr?ca?a si? na do?? wysokie obroty o po lekkim ruszeniu gazu wkr?ca?a si? na max i nie chcia?a zej?? z tych obrot?w. Zostawa?o albo zbj?cie fajki albo wrzucenie biegu. Poniewa? sprz?g?o ci?gnie tote? obroty troch? spada?y i jako? mo?na by?o si? docz?apa? do "wozu serwisowego".
W chwili obecnej jestem na takim etapie. Odpalam motor, co? tam zagada i jak chce zgasn?? to daje leciutko gaz no i to samo. Obroty rosn? do maksymalnych i tak zostaj?.
A teraz to co podej?ewa?em i to co ju? zrobi?em.
Najpierw my?la?em ?e nowy ga?nik jest do dupy mimo ?e najpierw z p?? godzinki na nim jecha?em i by?o ekstra. My?la?em ?e mo?e si? zaworek zacina bo to s? objawy zbyt ubogiej mieszanki. Wcze?niej jak zakr?ca?em kraniki to w?a?nie tak si? silnik zachowywa? ale szybko gas? bo zaraz si? ko?czy?o paliwko. Teraz paliwko si? nie ko?czy, kraniki odkr?cone no i silnik zapie*** jak dziki.
My?la?em ?e przepustnnica si? wiesza ale by?o s?ycha? ?e stuka przy otwieraniu i zamykaniu gazu wi?c przepustnica jest ok.
Potem pomy?la?em ?e za niski poziom paliwa. To rozebra?em w lesie ga?nik, zwi?kszy?em poziom i nic.
Ju? w gara?u nast?pnego dnia stwierdzi?em ?e ch** trzeba wr?ci? do Jikova a Mikuni wyrzuci? bo zepsuty. A tu niespodzianka. Mikuni raczej jest dobry (mam nadziej?) bo na orginalnym ga?niku dok?adnie to samo si? dziej?.
No wi?c skoro na obu ga?nikach to samo to znaczy ?e lewe powietrze. Krucie? by? niedawno zmieniany ale na wszelki wypadek pokry?em go cienko silikonem na pr?b?. Odkr?ci?em metalowy kr?ciec od cylindra i te? dok?adnie uszczelni?em. Zbada?em wszystkie mo?liwo?ci kt?r?dy leci luft. Zadowolony ?e b?dzie dobrze kopie fure i dupa, ci?gle to samo.
Pomy?la?em ?e mo?e pod g?owic? nieszczelnie jest (mimo ?e to nie ten objaw) ale na wszelki wypadek zdj??em, obluka?em i z?o?y?em jeszcze raz poprawnie. Nic to nie da?o. Nawet my?la?em ?e powietrze leci przez uszczelniacze na wale ale z prawej strony osobi?cie zak?ada?em bardzo starannie nowy a z prawej by? wymianienany niewiele wcze?niej poza tym oleju nie bierze ze skrzyni bo dymu nie ma. Dla pewno?ci spu?ci?em kropelke oleju ?eby sprawdzi? czy nie zapodaje benzyn?, ale nie.

Mo?e macie jaki? pomys? bo ja ju? si? prawie poddaje. Moja ostatnia nadzieja to zwi?kszenie dawki paliwa przez podniesienie iglicy, ale marne szanse ?e to co? da skoro i na jednym i na drugim ga?niku fura chodzi?a dobrze.

Macie jeszcze jaki? pomys? kt?r?dy mo?e lecie? lewe powietrze? Objaw jest taki jakby by?a bardzo uboga mieszanka, taka jak na samej ko?c?wce benzyny w baku. Kraniki s? dro?ne.

Ga?niki rozbiera?em, dmucha?em, czy?ci?em ju? kilka razy. Po prostu sko?czy?y mi si? pomys?y. HELP!!!!

_________________
500


Na górę
 Tytuł:
Post: 2006-03-30, 21:11 
Offline
Zaawansowany postmen

Rejestracja: 2005-06-07, 07:33
Posty: 245
Lokalizacja: okolice Pruszkowa
Na moje oko, to nie jest wina ga?nika, tylko co? z instalacja zap?onow?. Zaj?yj do pr?dnicy i sprawd? przerw? na przerywaczu. Sprawd? te? czy ?aden ze styk?w si? nie rusza i czy si? nie ukruszy?. Ustaw 0,3mm i przeczy?? styki !!dok?adnie!!. Mo?esz jeszcze zmieni? kondenstaor na inny. Jak to nie pomo?e to wkr?? inn? ?wiec?. I jescze jedno - masz oryginaln? puszk? z filtrem powietrza??

_________________
CZ 380, BMW M3


Na górę
 Tytuł:
Post: 2006-03-30, 22:39 
Offline
Ekspert

Rejestracja: 2005-04-22, 20:48
Posty: 1077
Lokalizacja: Warszawa
Puszka jest orginalna. Zap?on zostawi?em sobie jako ostateczno?? bo to najbardziej g?wniana robota. Podaruj? to sobie. Jutro zaczynam rozbiera? silnik i montuj? motoplat bo ju? nie mam cierpliwo?ci. Czas zacz?? je?dzi?. Rzuc? okiem jak to wygl?da, mo?e co? b?dzie ewidentnie do dupy, je?li nie to wal? to. Mechaniczny przerywacz to moim zdaniem prze?ytek :) Kondensator akurat zmieni?em na nowy.
Mo?e jutro mi wr?ci zapa? i faktycznie ustawi? ten zap?on, dzieki!

[ Dodano: 2006-03-31, 17:47 ]
Okaza?o si? ?e simmer na wale pod zap?onem by? w strz?pach.
Skoro ju? mia?em silnik na stole to rozpo?owi?em i b?d? oddawa? wa? do tokarza ?eby stoczy? pod wirnik.

_________________
500


Na górę
 Tytuł:
Post: 2007-04-08, 21:57 
Offline
Szary czleczek

Rejestracja: 2006-04-17, 21:08
Posty: 16
spoko dzięki za wszelką pomoc motor sprzedałem i nabyłem teraz cz cross 250 z motoplatem model 513 a od niedawne też się pochwale kupiłem cz cross 380 model 514 i potrzebuje części może ktoś miał by dyfuzor i tłumik.



a tak na marginesie musze zrobić kapitale gdzie mogę dostać części do cz cross model 514 tanio czy JAWA IMPOL będzie odpowiednia i tania


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl