CZcross.pl

Największe (i jedyne) forum motocykli Cezet Cross w Polsce!

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: 2005-09-29, 19:04 
Offline
Zaawansowany czleczek

Rejestracja: 2005-09-29, 18:56
Posty: 42
Lokalizacja: cz?stochowa
jaki ma byc luz montarzowy miedzy t?okiem a cylindrem w czc 380 moze mi kots pom?c prosze tylko o pewne informacje

_________________
riposta CZ Cross ? :]


Na górę
 Tytuł:
Post: 2005-09-29, 19:32 
Offline
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2005-03-21, 15:16
Posty: 134
Lokalizacja: Koscierzyna
Zobacz w serwis?wce powinno raczej by? jak nie masz to tu jest http://mujweb.cz/www/mcb.cz/literat.html

_________________
www.bikepics.com/members/lukaszm


Na górę
 Tytuł:
Post: 2005-09-29, 20:57 
Offline
Ekspert

Rejestracja: 2005-04-22, 20:48
Posty: 1077
Lokalizacja: Warszawa
To jak ju? si? dowiesz to napisz. Te? ch?tnie si? dowiem.

_________________
500


Na górę
 Tytuł:
Post: 2005-09-29, 22:18 
z tego co ja tam wyczyta?em a w sumie domyslam sie ze to bedzie 0.045mm a maxymalne zuzycie 0.1 mm ale hmm... niewiem co o tym myslec bo mia?em kiedys taka niezawodna czeske 250 kt?ra mia?a z 1 mm moze przesadzi?em ale blisko luzu t?ok cylinder i chodzi?a zajebiscie t?oczek po sezonie jezdzeia nie by? nic przytarty nic przykopcony ( wiem castrol-a zas?uga ) a i moc mia?? zajebista jak na czeske wkreca?a sie i wog?le DLA zainteresowanych powiem ze za?ozy?em tam dysze g?owna 125 bo na ogrginalnej muli?a mi sie na niskich :)
Jesli zna ktos czeski to niech zerknie na ta serwis?wke z g?ry dzi?ki i potwierdzi ten looz hehe :)


Na górę
   
 Tytuł:
Post: 2006-09-30, 17:00 
A nie jest przypadkiem 0,0035 ? Jak kto¶ ma pewno¶æ to niech napisze...te¿ mi siê to przyda.


Na górę
   
 Tytuł:
Post: 2006-09-30, 17:03 
albo 0,09 mm jak kto woli


Na górę
   
 Tytuł:
Post: 2006-09-30, 17:05 
Offline
Mlody postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2006-09-29, 17:19
Posty: 99
Lokalizacja: Otwock
Sorry nie zalogowałem się :mrgreen: te dwa gurne to moje....jak ktoś to potwierdzi to ędzie spoko


Na górę
 Tytuł:
Post: 2006-09-30, 18:36 
Offline
Zaawansowany czleczek

Rejestracja: 2006-09-28, 18:13
Posty: 48
Lokalizacja: Kępno
Mi szlifierz zawsze mówił, że 4 setki ma być luzu, czyli 0,04mm albo może też być 0,045mm nie mniej, nie więcej.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2006-09-30, 21:01 
Offline
Mlody postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2006-09-29, 17:19
Posty: 99
Lokalizacja: Otwock
Ja mam jakąś książekę ściągniętą z sieci i tam są takie wymiary obok wymiarów tłoków
http://www.czmadness.net/techdata/Vol2-014.jpg to link do tej konkretnej strony...
Ksiązka dotyczy chyba starych modeli ale widzę że wszystko jest prawie takie same a i podane wymiary tłoków są identyczne jak w 514.....fajna rzecz jak ktoś nie ma to link do całości...
http://www.czmadness.net/techdata/Clymer.html


Na górę
 Tytuł:
Post: 2006-10-01, 11:31 
Offline
Zaawansowany czleczek

Rejestracja: 2006-09-28, 18:13
Posty: 48
Lokalizacja: Kępno
Ciekawi mnie to, w secie ma być 0.07mm luzu?
Już sam nie wiem, to przy takim luzie chyba nawet dotarcie nie potrzebne, no może 30 minutowe. Teraz doczytałem, to dotyczy serii 9xx, bo gaźnik jakiś dziwny mi się wydał.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2006-10-01, 16:03 
Offline
Mlody postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2006-09-29, 17:19
Posty: 99
Lokalizacja: Otwock
To znaczy że co można brać z tego ,czy nie bardzo... Bo sama budowa cylindra to chyba nie zbyt się zmieniła?


Na górę
 Tytuł:
Post: 2006-10-02, 14:37 
Offline
Zaawansowany czleczek

Rejestracja: 2006-09-28, 18:13
Posty: 48
Lokalizacja: Kępno
Dla pińsety zrób najlepiej luz 0,045 albo i nawet 0,05, bo dla sety to można spokojnie robić mniejsze (0,04) - szybciej się tulej wyciera w secie, a dla 514 tak określa to serwisówka o ile dobrze pamiętam. A budowa cylindra się trochę zmieniła, większe kanały, może też inne rozłożenie.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2006-10-02, 15:16 
Offline
Mlody postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2006-09-29, 17:19
Posty: 99
Lokalizacja: Otwock
No to spoko dzięki za info, zrobię 0,045 żeby już nic nie kombinować.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2006-10-02, 18:20 
Offline
Ekspert

Rejestracja: 2005-04-22, 20:48
Posty: 1077
Lokalizacja: Warszawa
0,045 to za ciasne pasowanie w 380. Zysk mocy i trwałości będzie żaden jak tak ciasno spasujesz, niewyczuwalne to będzie a przy tej jakości tłoków co teraz można kupić to prędzej zatrzesz motor niż dłużej pojeździsz na tym tłoku. W książce o ile dobrze zrozumiałem jest podane że luz ma wynościć 0,06mm i tak zrób.

_________________
500


Na górę
 Tytuł:
Post: 2006-10-02, 18:51 
Offline
Mlody postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2006-09-29, 17:19
Posty: 99
Lokalizacja: Otwock
W której książce? W tej co link do niej wrzuciłem? Czy serwisówce do 514?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl