CZcross.pl

Największe (i jedyne) forum motocykli Cezet Cross w Polsce!

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: 2008-04-14, 21:21 
Offline
Szary czleczek

Rejestracja: 2006-04-17, 21:08
Posty: 16
witam kupiłem czesławe 380 do remontu zrobiłem kapitałkę (nie wiem czy motor chodził wcześniej za pewne chodził kiedyś) a wiec jest cała kapitale zrobiona kompresja zajebista wiadomo duży ma garnek, niestety mam problem z podpalenie zapłon ustawiony na oryginał przed górnym martwym punktem 3,8 mm palatynki sie rozwierają górny martwy punkt 025mm kondensator 025 mf palatynki nowe zamontowane od jawki 50 przerabiałem sam wyszło zajebiście jak by stamtąd były, 2 cewki prądowe jedna jest przewinięta prąd średni a drugą jest bardzo dobra prąd daje duży iskra jest taka średni można powiedzieć cieki słupek nie rozdwaja sie odpalałem na świecy s 70 no i jeszcze jakieś tam malechowskie podlewałem bezpośredniość pod świece raz mi tylko strzeliła kope i kope i nic nie chce chwycić po kope świeca jest mokra, w karterach czyli tam gdzie są przeciwwagi tez jest paliwo to tez wylewam i od początku kope i nic podlewam po świece i lipa i nie chce załapać, wymieniałem cewkę zapłonowa na 6v 8v i 12v i nic nie łapie normalnie brak pomysłów, a kiedyś miałem 380 i tez miałem problem z odpalenie i te była po kapitalnce i tez sie meczyłem ale odpaliła bo okazało sie ze filter musi być złożony ;p no ale każdy uczy sie na błedach , a dodam ze w tej cz jest załozony fileter i wydech a odpalić nie chce moze macie jakieś pomysły bo ja nie mam no jeszcze w ostateczności moge na hol jakie sa wasze pomysły bo ja juz nie mam


Na górę
 Tytuł:
Post: 2008-04-15, 00:11 
Offline
Ekspert

Rejestracja: 2005-04-22, 20:48
Posty: 1077
Lokalizacja: Warszawa
Może tym razem spróbuj bez filtra powietrza? Dziwna sprawa szczególnie że to jest wypowiedź świadomego człowieka a nie laika :) Przynajmniej takie robisz wrażenie.

Po przekopaniu benzyna wylewa się z komory korbowej kiedy odkręcisz spust? Jeśli tak to wykręć wtedy świece, wysusz ją, przekop porządnie furę z wykręconą świecą i spustem. Zakręć też kranik i kop z gazem otwartym na max. Aby przewietrzyć komorę korbową. Po takim zabiegu są najlepsze warunki do odpału. Jeśli dalej nawet nie pierdnie to chyba jednak trzeba wrócić do zapłonu. Spróbuj troszkę większą przerwę na przerywaczu ustawić. 0,35mm na przykład. Zobacz czy iskra zrobi się większa. Wstępnie opóźnij też zapłon. Między 3,3 a 3,5mm.

Jakoś nic konkretnego nie przychodzi mi do głowy.

_________________
500


Na górę
 Tytuł: cz cross
Post: 2008-04-15, 17:11 
Offline
Szary czleczek

Rejestracja: 2006-04-17, 21:08
Posty: 16
próbowałem bez filtra bez dyfuzora na wiele kombinacji bo wiem ze to jest potwór w 2 sówie i może być ciężko z podpałem, kompresja wiadomo bardzo dużo noga boli wiec mnie to juz zniechęca ale co zrobić muszę odpalić, a wracając do cz tez wylewałem paliwo z komory korbowej nawet pistoletem dmuchałem wszystko chyba wyleciało tak mi sie zdawał kopałem z wykręcona świece no mówię za lana, wiec zakręcam świece kope kope z jakieś 20 razy i nic nawet nie szczeli wykręcam mokra, czyszczę podlewam z jakieś 3 kapki pod świece kope i lipa no nie wiem co jestm , zapłon dobrze ustawiłem nawet ściagłem głowice i co do do dziesiętnej mm ustawiłem paltyki miałem 025 mm wiec wykluczam to ze to zjebałem, dzwoniłem do gościa z mazur on był byłm zawodnikiem a on mi mówi ze najlepiej to na hol wylać z komory korbowej paliwo świeca nowa no i jazda na hol bo może tak być ze z kopa ci nie odpali lub bede kopał z miecha i odpali tak mi powiedział no mówię no możliwe całkiem w końcu ma to 400 poj i duży garnek, z kumplem sie śmieje i wymyśliliśmy ze iskrę zdmuchuje, ale ja sie nie poddam no nie ma h...ja we wsi musze odpalić i to nie wiem jak i mysle ze coś tu wymył simy bo jak na razie opatentowałem hol z kumplami, a tak po zatym nie mam pomysłów no chyba ze za małe napięcie no ale iskra jest najwyżej kupie jeszcze jedna cewkę prądowa lub pod akumulator podłącze, wiem ze pisze dziwne rzeczy no ale ja nie wiem co jest z ta koza wyglada na wszystko zajebiście siedze juz przy tym 2 tyg czasami ale spędzam troszke i coraz wiecej mysle moze cewka jeszcze wjedna musi być moze prad za mały moze nie taka ma być świeca bo mam husqvarne no i ona nie pali bo musi być oryginalna świeca , a tak a propo tej cz to tez wkręcałem świece tunigowe od 250 i jeszcze tam jakieś i nic, no ostanio tez sie zastanawiałem nad polem magmatycznym mysle stare wiec mogło sie rozmagnesowac przykładam śrubokręt ale widze ze jest jakieś tam pole bo przyciąga metal i to całkiem dobrze, zwarcia nie ma przynajmniej tak sadze podłaczałem akumlator pod platyki wszystko idealnie rozwieraja sie gaśnie świeci wiesz o co biega myślę no zajebiście, no i teraz tak myślę może kondensator, bo miałem 2 w tym jeden z tej cz a drugi mi lezął jakiś nowy bo kiedyś kupiłem no ale kondesator to chyba reguluje napiecie na platynkach zeby sie nie zaspawały i co kope i nic takiego nie widze, a jakio jest orginalny kodesator w cz no i jaka powinna być świecą podaj mi jaki był oryginał numer i firma sory za błedy i ze sie tak rozpisałem no ale chciałem wszystko dokłądnie napisac zeby było jasne o co mi biega


Na górę
 Tytuł:
Post: 2008-04-16, 13:51 
Offline
Zaawansowany postmen

Rejestracja: 2005-06-07, 07:33
Posty: 245
Lokalizacja: okolice Pruszkowa
Jak juz jestes tak zdesperowany i probowales tylu rzeczy, to nie zaszkodzi jak sprobujesz uzyc zewnetrznego zrodla napiecia - akumulatora. Podlacz go tak, zeby zastepowal pradnice. Wtedy bedziesz mial iskre, ktora jest prawie niemozliwa do zdmuchniecia. Np. moja CZ jezdzi tak jak powinna tylko na zaplonie bateryjnym.

_________________
CZ 380, BMW M3


Na górę
 Tytuł:
Post: 2008-04-16, 18:27 
Offline
Ekspert

Rejestracja: 2005-04-22, 20:48
Posty: 1077
Lokalizacja: Warszawa
To co mówi ten zawodnik to dla mnie jakieś brednie. CZ to nie magiczne urządzenie w którym nie wiadomo o co chodzi. Jak nie pali z kopyta to znaczy że trzeba szukać. Kondensator 0,25 mikro farada. Jeśli jest uszkodzony to silnik nie odpali. Kup nowy, to ważna sprawa. Iskra jest duża czy ledwo co? Na byle jakiej też szkoda buta bo nie odpali. Uszczelka pod głowicą jest w dobrym stanie?

_________________
500


Na górę
 Tytuł: CZ CROSS
Post: 2008-04-17, 13:52 
Offline
Szary czleczek

Rejestracja: 2006-04-17, 21:08
Posty: 16
uszczelka jest dobra to stwierdzam na bank nie ma przedmuchów kompresji czy czegoś takiego, tez właśnie sie zastanawiam na kondensatorem bo może być przyczyna no wymieniłem go ale nie jestem pewny czy on był nowy i dobry wydawał sie nie używany, iskra no wiesz taka sobie podobna mam w husqvarnie wr ale ona ma motoplat to moze byc inna, w cz jest iskra nie jest jakaś zajebista porostu jest mogła by byc lepsza, dokładnie jest to taki supek iskry mozna powiedzieć ze jest średnia ale lpiej by było jak by była większa, nio ale ja juz kombinowałem jak by ja sobie ulepszyć na zajebista i klops albo nie było lub czasem była to co teraz cio mam to jest ni eprzerywa czy coś nie rozdwaja sie iskra, pomysle nad tym w weekend jak na razie pójde sie zaopatrzyć w nowy kondesator od wski i parę świec


Na górę
 Tytuł:
Post: 2008-04-17, 21:36 
Offline
Ekspert

Rejestracja: 2005-04-22, 20:48
Posty: 1077
Lokalizacja: Warszawa
W husqvarnie zajebista iskra byłaby powodem do ingerencji. Tam nie może takiej być. Ale przy dobrze odprawionych modłach i dobrze ustawionym przerywaczu podczas kopnięcia CZ powinien piorun z nieba walnąć.

_________________
500


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl