CZcross.pl

Największe (i jedyne) forum motocykli Cezet Cross w Polsce!

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 2013-05-14, 15:41 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2010-11-09, 18:26
Posty: 81
Lokalizacja: Radziechowy okolice Żywca
Musiał byś przenieś ("do góry") oś otworu na sworzeń stopy żeby zwiększyć wykorbienie, samo założenie dłuższej korby czy krótszej skoku nie zmieni... Do tego jeszcze zmiana skoku o te 1 , 2 mm podniesie owk o kilka stopni mogło by to sprawić że jazda tym była by mało przyjemna... Stopniowanie sworznia to w 50zł powinieneś się zmieścić w zakładzie, jest to dość popularny zabieg więc nie powinno z tym być problemu.

_________________
Naprawa zapłonów typu CDI motoplat



http://www.youtube.com/user/muciekk500 Mój kanał na YT


Na górę
 Tytuł:
Post: 2013-05-14, 16:18 
Offline
Mlody ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-08-29, 18:54
Posty: 312
Lokalizacja: Rzeszów
Trzeba by wtedy podnieść i cylinder.

Tłok z MZ to poroniony pomysł, o spawaniu nie wspomnę.

Zapominacie o ważnej rzeczy, o masie. Wał był wyważany z korbowodem i tłokiem.

Inna korba może mieć inną wagę. Stopniowany sworzeń też będzie cięższy od oryginału.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2013-05-16, 13:51 
Offline
Zaawansowany czleczek

Rejestracja: 2006-05-01, 14:07
Posty: 44
inna korba, czy dluzsza czy krotsza nie zmieni skoku. przeniesie tylko skok tloka wyzej badz nizej- to na logike. stopniowanie czopu jest dopuszczalne ( ja tak mam w swoim wale), ale problem pojawi sie przy zmianie korby, gdy czop tez trzeba zmienic i znowu latanie po szlifierzach etc. sensownym bylo by rozwiercic gniazda czopu w wale. i jest to jak najbardziej wykonalne i nic nie bedzie przeszkadzac. tloki z MZ etc to poroniony pomysl; zastanwocie sie czy schodzenie z kosztami naprawy/ serwisu jest sensowne, czy ni elepiej zrobic raz a porzadnie na dobrych mayterialach i cieszyc sie dluzsza jazda? u siebie wstawilem korbe od japonca i tlok od YZ, komplet wossner'a. jakosc BDB. i wiem ze ten zabieg wydluzy mi interwal napraw.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2013-05-16, 16:06 
Offline
Zaawansowany czleczek

Rejestracja: 2013-01-17, 11:39
Posty: 22
Lokalizacja: gorzów
Tylko co zrobić jak obdzwoniło się wszystkie numery z tego forum i nigdzie tłoka nie mają :(. Czas leci a jeździć nie ma czym..
Czy jest ktoś w stanie zważyć tłok oryginalny z CZ ? Mam dokładną wagę i można by porównać czy jest duża różnica w masie...

Knife czy mógł byś opisać dokładnie jaki masz tłok i korbowód i czy zrobią mi to w każdym zakładzie?? Też bym abrdzo chciał zestaw p&p a nie że tydzień szukam tłoka albo przerabiam staczam tłok od mz:(....


Na górę
 Tytuł:
Post: 2013-05-16, 17:37 
Offline
Zaawansowany czleczek

Rejestracja: 2006-05-01, 14:07
Posty: 44
jak zmienisz korbe na japonska, gdzie w 125 standardowo sworzen tloka ma 16mm to tlokow do wyboru masz mnostwo. problem polega na tym ze CZ dalo niestandardowy sworzen i czop, 15mm i 20mm. wszystkie japonskie sety maja 16 i 22. OTZ1 ma tloki, dzwonilem do niego z 2 tygodnie temu i mial wszystkie rozmiary, bez 4 bodajze. jaki wymiar poszukujesz?


Na górę
 Tytuł:
Post: 2013-05-16, 23:46 
Offline
Zaawansowany czleczek

Rejestracja: 2013-01-17, 11:39
Posty: 22
Lokalizacja: gorzów
Rozumiem że nie jest łatwo dostosować cz do tego... Ja w tej chwili mam tłok MZ 56,00 wiec potrzebował bym 56,25? Czy mozesz podać dokładniejsze namiary?


Na górę
 Tytuł:
Post: 2013-05-17, 10:52 
Offline
Mlody ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-08-29, 18:54
Posty: 312
Lokalizacja: Rzeszów
Tłok 1B waży 144g, 1C tyle samo, 3B 152g. Mztowski sworzeń 35g.
Czy ktoś mógłby swarzyć oryginalny sworzeń??

Ciekawostka. Na jednych tłokach, wewnątrz płaszcza odlana jest "8" na inych "7". Jakie macie numerki??

Co do sworznia 16mm można dać takie łożysko:Łożysko

Ewentualnie spróbować dać same igiełki bez koszyka.

Próbowałem dać przy oryginalnym sworzniu same igiełki i nie da rady. Zostaje luz i nie wejdzie jedna igiełka.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2013-05-17, 13:19 
Offline
Zaawansowany czleczek

Rejestracja: 2013-01-17, 11:39
Posty: 22
Lokalizacja: gorzów
Ważyłem mój tłok MZ przystosowany do sety (ten z fotki z tematu "seta po przeszlifowaniu) i waży 151g przy średnicy 55,70. Sworzeń mz 35g.
Od 4 dni katuje taki tłok po lesie na szerszym pierścieniu i nadal śmiga choć nie wiem jak długo :).


Na górę
 Tytuł:
Post: 2013-05-17, 14:05 
Offline
Zaawansowany czleczek

Rejestracja: 2006-05-01, 14:07
Posty: 44
tlok cz, szlif 6, z zabezpieczeniami wazy 160g. lozyskoi gielkowe wazy 12g, sworzen 34g.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl