CZcross.pl

Największe (i jedyne) forum motocykli Cezet Cross w Polsce!

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: GOKART CZ125
Post: 2008-08-20, 22:52 
Offline
Szary czleczek

Rejestracja: 2008-08-20, 22:45
Posty: 1
WItam, mam gokarta z silnikiem CZ125. Mam kilka pytan, czy normalna rzecza jest ze zeby ruszyc na rozgrzanym juz silniku, musze wkrecic silnik na bardzo wysoki obroty dac bieg i na tych wysokich obrotach ruszyc, w innym przypadku nie chce jechac

a drugie pytanie wazniejsze, silnik zapala, rozgrzewam go, chwile jazdy ok 5 min i gokart gasnie, pchanie niue pomoga, nie chce wogole zapalac co to moze byc, prosze osoby ktore maja pojecie o odp


Na górę
 Tytuł:
Post: 2008-08-31, 11:46 
Offline
Szary czleczek
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-10-16, 15:23
Posty: 14
Lokalizacja: okolice Olsztyna
mialem ten sam problem z ruszaniem. wystarczy delikatnie przestawic zaplon w jedna, badz druga strone. Nastepnym krokiem jest ustawienie poziomu paliwa w gazniku. jesli plywaki beda za bardzo zadarte w gore, bedzie ja zalewalo przy ruszaniu. gdzies jest o tym temat na forum i jest fachowo wytlumaczone jak je ustawic. PZdr

_________________
Power is back...


Na górę
 Tytuł:
Post: 2008-08-31, 22:55 
Offline
Admin

Rejestracja: 2005-03-21, 11:08
Posty: 409
Lokalizacja: Warszawa
Nic dodać nic ująć;)


Na górę
 Tytuł:
Post: 2008-09-23, 17:46 
Offline
Zaawansowany czleczek

Rejestracja: 2008-03-26, 18:22
Posty: 21
Lokalizacja: Brzeg Dolny
Obecnie mam taki sam problem. Jak ruszam to muszę wprowadzić ją na wyższe obroty aby ruszyła i nieważne czy ciepły czy zimny lecz już ruszę to mulasto się zbiera i jad dam do końca gaz to słychać tylko buuuu.... i nie jedzie ale nie gaśnie.a i jak ktoś może to niech poda jaka powinna być przerwa na przerywaczu .i jakie dysze w gaźniku lub jak go ustawić . :!: :!: :!:
Wszystko oczywiście dotyczy modelu 984.Z góry wielkie dzięki.

[ Dodano: 2008-09-28, 22:10 ]
czy będzie ktoś łaskaw odpowiedzieć ? czy nikt nie ma pojęcia o tym co napisałem ?
mam nadzieję , że ktoś w najbliższym czasie się wypowie ... :sad: :arrow: :evil:


Na górę
 Tytuł:
Post: 2008-10-09, 22:32 
Offline
Zaawansowany czleczek
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2006-03-15, 21:18
Posty: 31
Lokalizacja: Jabłonka
Ten silnik już tak ma że rusza z wyższych obrotów. Ale można wyregulować odpowiednio gaźnik, ustawić pływaki, najlepiej tak by po zamknięciu paliwa były równolegle do obudowy gaźnika. Tak to nie fachowo wytłumaczone ale może ci pomoże.

A tak przy okazji dodam że razem z ojcem dorobiłem iglice troche dłuższą niż oryginalna, wcześniej miałem dyszę główną 130, teraz założyłem 150. Natychmiast odczułem różnice. Tam gdzie zazwyczaj ledwo wyjeżdżałem na trójce teraz spokojnie latam na 4. Siła wzrosła o 1,5 biega :) Silniejszy jest też na niskich obrotach.

_________________
www.oct.yoyo.pl - Orawa Cross Team


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl