CZcross.pl

Największe (i jedyne) forum motocykli Cezet Cross w Polsce!

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 2007-06-10, 00:58 
Offline
Zaawansowany czleczek

Rejestracja: 2007-04-05, 09:58
Posty: 44
Lokalizacja: zielona gora okolice
a ostatnio przeczytalem opis techniczny motocykla zundapp i bylo napisane zaplon typu motoplat i znalazlem caly silnik za 100zl moze ktos sie orientuje czy tam naprawde byl motoplat bo ja naprawialem zundappa 80ccm ale nie zwrocilem uwagi i fakt faktem zaplon byl w nim ustawiony zyleta wiec nie zagladalem.pozdro

_________________
Ducati 750SS już niedługo!!


Na górę
 Tytuł:
Post: 2007-06-10, 07:29 
Offline
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2005-03-21, 22:29
Posty: 604
Lokalizacja: olsztyn
zalezy jaki zundapp były na iskrownikach motoplatach i prawie tez identyczne jak w japonczykach z lat 90


z tym ze kupujac taki zapłon musisz sie liczyc ze możesz napotkać pewien problem a w zasadzie z dwoma:
- mialem taki którys zapłon (hero, puch zundapp hercules czy inny z tej rodziny) była za mala srednica w stojanie zeby wszedł wał i nie było jak roztoczyc podstawy

- za mało mięsa do stoczenia w wirniku zeby dalo sie roztoczyc na stozek

pzdr lucas

_________________
Małe Szare z Czarną Górą
CZ cross - One name. One legend
http://www.bikepics.com/members/luCZas
http://www.youtube.com/user/luc01as


Na górę
 Tytuł:
Post: 2007-06-10, 11:15 
Offline
Ekspert

Rejestracja: 2005-04-22, 20:48
Posty: 1077
Lokalizacja: Warszawa
Ja mam taki motoplat od herculesa. Moim zdaniem do CZ 250 powinien dać się zaadaptować. Tam stożek jest niewielki. W 380 nic z tego nie będzie. Z tym że tam jest koło magnesowe zewnętrzne, kręci się dookoła stojanu a nie w jego środku. Problem polega na tym że musi być możliwość ustawienia zapłonu a w tym przypadku robi się to przez zgranie otworu w kole magnesowym z dziurką w stojanie. Czyli w rezultacie stojan musi być przymocowany do karteru a nie do dekla.
W moim motoplacie nie ma problemu z otworem w stojanie. Czop spokojnie się mieści. W sumie ten problem wydaje mi się dosyć dziwny bo ten motoplat jest tak skonstruowany że w otwór w stojanie wchodzi tuleja wewnątrz której wykonany jest stożek czyli musi być on duży. Ten problem może dotyczyć innego modelu.
Obrazek

Na tym zdjęciu widać że stojan siedzi wewnątrz koła magnesowego czyli nie ma problemu z za małym otworem.

_________________
500


Na górę
 Tytuł:
Post: 2007-06-10, 11:29 
Offline
Zaawansowany czleczek

Rejestracja: 2007-04-05, 09:58
Posty: 44
Lokalizacja: zielona gora okolice
ale ze gosciu malo chce to moze sie z nim dogadam i zdam relacjen z przerobek.

[ Dodano: 2007-06-10, 13:09 ]
wojtek a gdzie moge dostac taki zaplon jak ty bo chzba hercules to rzadki motor. moze ma ktos taki motoplat.

_________________
Ducati 750SS już niedługo!!


Na górę
 Tytuł:
Post: 2007-06-10, 12:41 
Offline
Ekspert

Rejestracja: 2005-04-22, 20:48
Posty: 1077
Lokalizacja: Warszawa
Jeśli chcesz to sprzedam ci mój bo jak wyżej napisałem do CZ 380 nie da się go zainstalować a ja tylko po to go kupiłem. W Polsce po prostu mało jest tych niemieckich motorowerów i kupić taki stojan jest ciężko. Cewki są takie same. Pogadamy prywatnie. mój gadulec 3181435

Tak dla ogólnej informacji: zasadniczo były dwa modele najczęściej spotykane. Jeden taki jak w CZ 125 wyłącznie z zapłonem. Magnesy w wirniku.
Drugi model taki jak na zdjęciu wyżej montowany w starszych motocyklach enduro oraz niemieckich motorowerach. Ten już ma zasilanie świateł i to całkiem przyzwoita moc. Jedna cewka ma 35W druga 21W a trzecia 5W.

_________________
500


Na górę
 Tytuł:
Post: 2007-06-10, 13:08 
Offline
Zaawansowany czleczek

Rejestracja: 2007-04-05, 09:58
Posty: 44
Lokalizacja: zielona gora okolice
dzieki wojtek :grin:

_________________
Ducati 750SS już niedługo!!


Na górę
 Tytuł: SALETRA
Post: 2007-06-12, 21:16 
Offline
Szary czleczek

Rejestracja: 2007-04-20, 18:07
Posty: 2
No ok a czy ktoś słyszał o zapłonie SALETRY jak go zamontować i czy potrzebne są w nim jakieś większe manewry to motoplat stosowany w motorach szutrowych spedwey.zuzelku czyli.będę miał taki motoplat i niemogę się doczekać założenia i efektu ponoć rewelacyjny.Może wtedy podeszwy z "klapek" przestanie zdzierać.Gdyby ktoś miał jakiekolwiek doświadczenie z tym proszę o odpowiedź gdziekolwiek i kiedykolwiek maciej.wilk@op.pl gg 1511129

[ Dodano: 2007-08-30, 21:15 ]
Witam jak pisałem tak działałem motoplat pvl lata w mojej CZ jest rewelacyjny pali i kręci bz problemu .nie zdziera podeszwy z trampka a jak wygląda z gratami od XT 600 SUPERMOTO to sami ocenicie bo jeździ jak wariatka. http://www.bikepics.com/members/blobmax/


Na górę
 Tytuł:
Post: 2008-01-25, 18:46 
Offline
Szary czleczek

Rejestracja: 2008-01-24, 19:38
Posty: 3
witam motoplanu do cz 250 typu980 podajcie jakieś namiary dzie mozna kupic


Na górę
 Tytuł:
Post: 2008-01-26, 17:55 
Offline
Ekspert

Rejestracja: 2005-04-22, 20:48
Posty: 1077
Lokalizacja: Warszawa
089 7417887 Jawa Impol
Podobno mieli tam jednak w wysokich cenach.

Na allegro jest kilku sprzedawców ze stałą ofertą części do CZ cross. U nich też możesz zapytać. Na forum jest temat z namiarami na sklepy itp.

Poza tym byłbym wdzięczny gdybyś pisał jak człowiek po polsku.

_________________
500


Na górę
 Tytuł:
Post: 2008-02-05, 10:15 
Offline
Szary czleczek

Rejestracja: 2008-02-05, 10:14
Posty: 1
Witam potrzebuje motoplat cewke teroidalna ma ktos moze do sprzedania


Na górę
 Tytuł:
Post: 2008-02-13, 22:34 
Offline
Szary czleczek

Rejestracja: 2006-04-17, 21:08
Posty: 16
WITAM jeśli ktoś szuka kompletnego motoplatu saletry to może kopic od Patryka cena 400zł nie muszę więcej pisać co motoplat ten potrafi bo te zapłonniki sa stosowane w jawie żużel

http://allegro.pl/item308274193_motopla ... lowa_.html

gg 8808665


Na górę
Post: 2009-03-22, 16:58 
Offline
Szary czleczek

Rejestracja: 2009-03-22, 16:46
Posty: 1
jagon pisze:
Czy dalo by rade wyjac motoplat ze 125 i zastosowac go w 250? Z tego co wiem, wirnik jest prawie taki sam albo gdy by sie wstawilo wirnik od 125 bylo by jeszcze lepiej. Mysle ze pod motoplat trzeba bylo by jakas metalowa wstawke zastosowac bo jak wiemy zaplon w 250 jest na deklu trzeba bylo by jezdzic bez dekla :) czekam na wasze posty...


Temat stary jak swiat i można znaleść informacje jak to zrobić. Podstawowa sprawa, to aby stojan zamocowac do pokrywy zapłonu, gdyz wymaga tego kierunek obrotów magnesu. Ja poszedłem na skróty i zastosowałem aparat bezstykowy od motocykla żużlowego z silnika Jawa. Wystarczyło w miejsce zdemontowanego aparatu stykowego zamontować wytoczona tarczę do której należy zamocować stojan. A wirnik (magnes) ma taki sam kierunek obrotów i kont ztożka. Czyli sprawa zaadoptowania jest banalnie prosta.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl