CZcross.pl

Największe (i jedyne) forum motocykli Cezet Cross w Polsce!

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 2005-12-17, 16:01 
Offline
Mlody postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2005-11-15, 17:04
Posty: 119
Lokalizacja: Warszawa
jak my?lice czy motoplat od innego motocykla nie konecznie CZ 125 b?dzie pasowa? do silnika cz 250 bez wi?kszych przer?bek i ile mo?e kosztowa? taki motoplat :-) ?? ?? ??

_________________
[center]KIEDYŚ BYŁ - KTM 250 GS Z SILNIKIEM CZ 250 CROSS[/center]


Na górę
 Tytuł:
Post: 2005-12-18, 10:05 
Ja mam motoplat od husqwarny i on na pewno nie bedzie pasowa? do 250 !(inny sto?ek na wale!) Od ktm gs 250 te? nie pasuje bo s? inne sto?ki na wale, a jak inne motoplaty si? maja do Cz to nie wiem
narka


Na górę
   
 Tytuł:
Post: 2006-01-01, 16:16 
Offline
Ekspert

Rejestracja: 2005-04-22, 20:48
Posty: 1077
Lokalizacja: Warszawa
Mimo ?e nie mam udzia?u w nowym artykule to zaj?yjcie do serwisu. Traktuje on o monta?u motoplatu do CZ 250! Co? chyba subskrybcja zawiod?a bo nie dosta?em maila z informacj? o nim. A w artykule sporo konkretnej wiedzy. Polecam.

_________________
500


Na górę
 Tytuł:
Post: 2006-01-06, 23:39 
Offline
Zaawansowany czleczek

Rejestracja: 2005-03-23, 21:45
Posty: 31
Witam,
Otatnio s?ysza?em wie??, ?e mo?na zastosowa? motoplat od pi?y spalinowej. Ale od jakie?, jak to montowa?, jak moto je?dzi na tym, nie mam poj?cia.
Jak sie dowiem czego? m?drego, to dam zna?.

_________________
CZ ju? u ludzi - teraz KTM LC 4 600 :)


Na górę
 Tytuł:
Post: 2006-01-07, 10:14 
Offline
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2005-03-21, 22:29
Posty: 604
Lokalizacja: olsztyn
moze od ruskiej tajgi , ale tam wiem cos podobnego by?o, ale dok?adniejszych info nie mam

_________________
Małe Szare z Czarną Górą
CZ cross - One name. One legend
http://www.bikepics.com/members/luCZas
http://www.youtube.com/user/luc01as


Na górę
 Tytuł:
Post: 2006-01-07, 19:25 
robi?em rozeznanie po warsztatach w sprawie motoplatu od pi?y spalinowe, ale to h** pogrzebany jest, ca?kiem inna konstrukcja i masy zamachowe wirnika nie to co trzeba a od pi?y "tajgi" to nie widzia?em, bo moze ma?o widzia?em :D


Na górę
   
 Tytuł:
Post: 2006-03-21, 09:14 
Offline
Ekspert

Rejestracja: 2005-04-22, 20:48
Posty: 1077
Lokalizacja: Warszawa
Nie ma kto? z was jakiego? schematu budowy motoplatu i cewki? Zaciekawi?o mnie dok?adne dzia?anie tego ustrojstwa. W kt?rym miejscu jest bezstykowy przerywacz i jak jest zbudowana cewka i dlaczego jest taka specjalna i taka droga :)
Moja wiedza ogranicza si? do tego ?e w motoplacie s? zalane cewki niskiego napi?cia i tyle. Nie wiem gdzie jest i jak jest zbudowany przerywacz. Czujnik Halla? (tak chyba si? to pisze)
Co opr?cz dwuch uzwoje? jest w cewce?
A mo?e jest jaki? wariat co postanowi? poci?? troch?jaki? uszkodzony motoplat aby zobaczy? co jest w ?rodku? :D

No wi?c troch? poszuka?em i ju? wiem co nieco ale wci?? za ma?o.

Czy motoplat z CZ 125 ma diod? w statorze czy w cewce? Czy w og?le ma jak?? diod?? Wg niektorych stron dioda jest wymienna a ja nic wymiennego u siebie nie widz?.
M?j motoplat nie pochodzi z CZ tylko z profeszynal silnika kartingowego ale opr?cz minimalnych r??nic w wirniku jest taki sam jak cezetowski. Napewno jest on sprawny bo by? sprawdzony przed zakupem.

Z pomiar?w nie wynika nic. Nie zgadzaj? si? ani z jednym ani z drugim typem. A niekt?rych pomiar?w nie da si? wykona? bez licznika wychy?owego, kt?rego nie posiadam.

Znalaz?em informacje ?e je?li przew?d id?cy do ?wiecy jest czarny to dioda jest w statorze. Je?li natomiast jest czerwony to dioda jest w cewce. Ja mam czarny przew?d ale jak ju? wspomnia?em nie wiem jak to jest z t? diod?.

Tu podaje adresy je?li kogo? to interesuje.:
http://www.yankeetwin.com/motoplat.html
http://www.ktm495.mxbikes.com/motoplat.htm

Poza tym po wpisaniu w google "motoplat ignition" wyskoczy wi?cej stron.

Kiedy? tak?e szuka?em czego? o CZ i sporo stron wyskakuje po wpisaniu "bertus" w r??nych kombinacjach (ignition, CZ..) Jest to chyba firma robi?ca zap?ony i nie tylko do CZ cross w USA. Sporo os?b przy restauracji wywala stary zap?on i montuje nowoczesny Bertus. Tam chyba jest spore grono mi?o?nik?w CZ.

_________________
500


Na górę
 Tytuł:
Post: 2006-10-06, 18:14 
Offline
Zaawansowany postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2006-04-16, 14:19
Posty: 203
Lokalizacja: okolice częstochowy
ja zalozylem i jestem zadowolony zero klopotów z zapłonem tylko gaznik by sie inny przydal :)


Na górę
 Tytuł:
Post: 2007-06-03, 16:00 
Offline
Zaawansowany czleczek

Rejestracja: 2007-04-05, 09:58
Posty: 44
Lokalizacja: zielona gora okolice
A PATRZYLISCIE NA TRABANTA ON MA PRZECIERZ MOTOPLAT I PODEJRZEWAM ZE BEDZIE PASOWAL JA CHYBA SKORZYSTAM Z DDREOWSKIEJ MASZYNY :mrgreen:

_________________
Ducati 750SS już niedługo!!


Na górę
 Tytuł:
Post: 2007-06-03, 17:48 
Offline
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2005-03-21, 22:29
Posty: 604
Lokalizacja: olsztyn
ciolas1 widziałeś na oczy motoplat? kumpel mial z 5 trabantów i były przerywacz normalny na płytce (cos na zasadzie jawy 350) a dla udogodnienia montowało sie elektroniczny zapłon jak np. MZ

_________________
Małe Szare z Czarną Górą

CZ cross - One name. One legend

http://www.bikepics.com/members/luCZas

http://www.youtube.com/user/luc01as


Na górę
 Tytuł:
Post: 2007-06-03, 19:00 
Offline
Zaawansowany czleczek

Rejestracja: 2007-04-05, 09:58
Posty: 44
Lokalizacja: zielona gora okolice
lucas pisze:
ciolas1 widziałeś na oczy motoplat? kumpel mial z 5 trabantów i były przerywacz normalny na płytce (cos na zasadzie jawy 350) a dla udogodnienia montowało sie elektroniczny zapłon jak np. MZ


ale lucas ja restaurowalem pare trabich i sa takze bez przerywaczowe.ale jest ich niewielka ilosc.jak znajde stare zdjecia to moge pokazac.serio

_________________
Ducati 750SS już niedługo!!


Na górę
 Tytuł:
Post: 2007-06-03, 20:38 
Offline
Zaawansowany czleczek
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2006-03-15, 21:18
Posty: 31
Lokalizacja: Jabłonka
Powiem wam tak. Ja mam zapłon od Jawa Babeta i moto chodzi jak trzeba :) myśle że 250 też będzie na tym chodzić. Mogę sobie nawet lampę podłączyć (wczoraj testowałem żarówkę i idę sobie kupić lampę do mojej CZ :mrgreen: )

_________________
www.oct.yoyo.pl - Orawa Cross Team


Na górę
 Tytuł:
Post: 2007-06-04, 08:11 
Offline
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2005-03-21, 22:29
Posty: 604
Lokalizacja: olsztyn
ciolas1 pisze:
ale lucas ja restaurowalem pare trabich i sa takze bez przerywaczowe.ale jest ich niewielka ilosc.jak znajde stare zdjecia to moge pokazac.serio


oki czekam na ta fotke bo faktycznie jesli był tam motoplat to moze da sie cos z niego zrobic

pozdrawiam

_________________
Małe Szare z Czarną Górą

CZ cross - One name. One legend

http://www.bikepics.com/members/luCZas

http://www.youtube.com/user/luc01as


Na górę
 Tytuł:
Post: 2007-06-07, 20:25 
Offline
Zaawansowany czleczek

Rejestracja: 2007-04-05, 09:58
Posty: 44
Lokalizacja: zielona gora okolice
http://www.jgsport.com/gm/produkty.php?art=1
ciekaw jeste4m czy motoplat z zuzlowki podpasuje tuttaj nowy za 180zl a cewka 108zl

dopiero zajarzylem ze ceny w euro ale lipa :lol:

_________________
Ducati 750SS już niedługo!!


Na górę
 Tytuł:
Post: 2007-06-08, 12:37 
Offline
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2005-03-21, 22:29
Posty: 604
Lokalizacja: olsztyn
ale bedzie pasowal czarny PVL jest z zuzlowek niektore wersje nawet nie wymagaly roztaczania wirnika

pzdr lucas

_________________
Małe Szare z Czarną Górą

CZ cross - One name. One legend

http://www.bikepics.com/members/luCZas

http://www.youtube.com/user/luc01as


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl