CZcross.pl

Największe (i jedyne) forum motocykli Cezet Cross w Polsce!

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 8 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 2009-04-14, 08:43 
Offline
Mlody ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-09-06, 14:20
Posty: 297
Lokalizacja: zduńska wola/koło Łodzi
seta ma 34mm a nie 36 mm to po pierwsze po drugie ja założe sie że nieda :D

36mm ma 250 i 380

w dużym uproszczeniu mówiąc od rozmiaru gardzieli zależa maksymalne obroty silnika generalizując więcej mm = większe maks obroty kosztem wolniejszego wkręcania się (tak w dużym uproszczeniu)

nie wiem co oznacza da rade ale stawiam 4 biedronkowych kenigerów że będzie spadek mocy i to znaczny :)


Na górę
 
 Tytuł:
Post: 2009-04-14, 11:57 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2009-03-13, 15:46
Posty: 71
Lokalizacja: Łosice
hehe :razz: w mz 250 ts i etz gaźniki chyba takie same ,w 150 ts a etz się różnią.Najlepiej zakładać oryginalny gaźnik ale z tego co wiem to są awaryjne :???: No i od dłuższego czasu nie mogę całego skompletować... nigdzie nie ma poszczególnych części :neutral: Żebym miał za dużo kasy to sprawiłbym sobie dellorto :grin:


Na górę
 
 Tytuł:
Post: 2009-04-17, 09:37 
Offline
Zaawansowany postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-16, 16:47
Posty: 220
Lokalizacja: wy tyle wiecie
Cały komplet 100zł albo 90zł, no ale lepiej chyba czekać jak za 250 idzie dorwać dellorto, a za 400zł nówkę.


Btw. ktoś wie jaką gardziel ma gaźnik od Twin Szrota?? I czy od biedy można tym jeździć?

_________________
My motorbike? An unusual combination of 511/516

Teoria to jak się wie wszystko a nic nie działa. Praktyka jest wtedy jak wszystko działa a nikt nie wie dlaczego. My łączymy teorie z praktyka - nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.


Na górę
 
 Tytuł:
Post: 2009-04-17, 11:04 
Offline
Mlody ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-09-06, 14:20
Posty: 297
Lokalizacja: zduńska wola/koło Łodzi
a dlaczego mają być te gaźniki awaryjne ??

tam nie ma sie co schrzanić narazie mamy jeden przypadek że adasowi12 (sory jeśli przekręciłem ksywke) wypadła blaszka i sie przepustnica zacieła a takto to w zasadzie nie ma sie co psuć....największą wada orginalnego jest brak ssania utrudnia zimny rozruch ale pozatym no to nie ma sie czego przyczepić

jak chcecie definicje wyrażenia awaryjny gaźnik to kupcie sobie ogara 200 :D

tłin szrot ma JIKOV 2928 CE czyli 28mm za mało nawet na 125...


Na górę
 
 Tytuł:
Post: 2009-04-17, 12:13 
Offline
Zaawansowany postmen

Rejestracja: 2009-03-25, 16:24
Posty: 235
awaryjne to moze i nie sa tylko wyeksploatowane - "dzwoniące" przepustnice i rozbebuszone dysze.

a co do gardzieli to w secie na pewno były montowane mikuni 36mm i na tym latały, tylko kwestia dobrania dysz i regulacji.


Na górę
 
 Tytuł:
Post: 2009-04-21, 16:22 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2009-03-13, 15:46
Posty: 71
Lokalizacja: Łosice
Ej chłopaki!!!!! Znalazłem na allegro coś takiego http://moto.allegro.pl/item614605342_ga ... okini.html :grin: co powiecie na ten gaźnik?moze ktoś juz taki ma?


Na górę
 
 Tytuł:
Post: 2009-04-21, 17:47 
Offline
Zaawansowany postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-16, 16:47
Posty: 220
Lokalizacja: wy tyle wiecie
Chińskie gówno, ponoć JIKOV jest lepszy...

_________________
My motorbike? An unusual combination of 511/516



Teoria to jak się wie wszystko a nic nie działa. Praktyka jest wtedy jak wszystko działa a nikt nie wie dlaczego. My łączymy teorie z praktyka - nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.


Na górę
 
 Tytuł:
Post: 2009-04-21, 19:36 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2009-03-13, 15:46
Posty: 71
Lokalizacja: Łosice
Ale ten jest nowy i ma ssanie :razz: A poza tym nigdzie nie mogę dostać Jikova :???: A tak w ogóle to średnica gardzieli dobra do sety??I jeszcze boję się czy będę umiał podłączyć wszystkie rurki które tam idą :wink:


Na górę
 
 Tytuł:
Post: 2009-04-21, 21:32 
Offline
Zaawansowany postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-16, 16:47
Posty: 220
Lokalizacja: wy tyle wiecie
Skoro nie masz o tym pojęcia, a przynajmniej żadnej koncepcji i wystarczającej wiedzy to nie top pieniędzy w czymś niepotrzebnym. Na forum podane są osoby mające części i tam są kontakty do nich. Na innym forum założyłem posta o tych gaźnikach i ogólna opinia to taka, że to gówna chińskie szybko się niszczą i ponoć, choć nie wiem na ile to prawda, pękają przepustnice i inne podzespoły się niszczą, narażając na szwank silnik. Jeśli chcesz mieć 516 w charcie to nie baw się w rasowanie poprzez gaźnik, lecz załóż jakiś, który będzie mógł osłabić charakterystykę silnika.

_________________
My motorbike? An unusual combination of 511/516



Teoria to jak się wie wszystko a nic nie działa. Praktyka jest wtedy jak wszystko działa a nikt nie wie dlaczego. My łączymy teorie z praktyka - nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.


Na górę
 
 Tytuł:
Post: 2009-04-22, 11:48 
Offline
Mlody ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-09-06, 14:20
Posty: 297
Lokalizacja: zduńska wola/koło Łodzi
gaźnikiem nie zmieni charakterystyki silnika conajwyżej zmniejszy/zwiększy jego moc....

generalnie na charakterystyke mają wpływ wydech tłok mapa rozrządu i wał a wpływ gaźnika i zapłonu na charakterytyke(nie moc a charakterystyke )jest mały

ten gaźnik z tego co pisze ma 34mm tyle co seta a ssanie przydatna sprawa(w niskiej temperaturze odpalając motocykl bez ssania idzie kurwicy dostać jak silnik ma niskie spręzanie to jest tak że po zalaniu motocykl załapie pochodzi z 2 sek i gaśnie i potem znowu.....moja paliła po 1-2 kopach bez zapłonu i konkretnym przelaniu ale nigdy nie odpalałem jej w temperaturze niższej niż 5-10 stopni i myśle że niechciałbym :D )

że jest chiński to fakt.....poszukaj orginalnego za 150 powinieneś dostać


Na górę
 
 Tytuł:
Post: 2009-04-22, 12:08 
Offline
Zaawansowany postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-16, 16:47
Posty: 220
Lokalizacja: wy tyle wiecie
Źle się wyraziłem z tą charakterystyką, ale chodziło mi o moc.

_________________
My motorbike? An unusual combination of 511/516



Teoria to jak się wie wszystko a nic nie działa. Praktyka jest wtedy jak wszystko działa a nikt nie wie dlaczego. My łączymy teorie z praktyka - nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.


Na górę
 
 Tytuł:
Post: 2009-04-22, 13:47 
Offline
Zaawansowany postmen

Rejestracja: 2005-06-07, 07:33
Posty: 245
Lokalizacja: okolice Pruszkowa
mm1234 pisze:
gaźnikiem nie zmieni charakterystyki silnika

ciekawa teoria, mozesz wyjasnic?

_________________
CZ 380, BMW M3


Na górę
 
 Tytuł:
Post: 2009-04-22, 14:04 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2009-03-13, 15:46
Posty: 71
Lokalizacja: Łosice
Mam właśnie gaźnik dellorto 28mm z nsr-ki ale czy nie za mały? Te oferty sprzedaży już oglądałem i sprawdzałem(chyba że wiecie kto nadal ma do sprzedania to chętnie kupię :smile: )A co do tego chińskiego to czy na serio nie ma sensu?Bo chociaż ze 2 sezony bym na nim wyjeździł jak wytrzyma :lol:


Na górę
 
 Tytuł:
Post: 2009-04-22, 15:53 
Offline
Zaawansowany postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-16, 16:47
Posty: 220
Lokalizacja: wy tyle wiecie
Spróbuj a się przekonasz, jeżeli nie chcesz słuchać. Ale ja Ciebie chłopie nie rozumiem, po jakiego grzyba Ci kupowanie gaźnika dellorto czy innego z wyższej półki, skoro wsadzasz silnik w charta :shock: Kup JIKOVA i Ci starczy, prędzej Ci się ten charcik rozleci, niż gaźnik się wyeksploatuje.

_________________
My motorbike? An unusual combination of 511/516



Teoria to jak się wie wszystko a nic nie działa. Praktyka jest wtedy jak wszystko działa a nikt nie wie dlaczego. My łączymy teorie z praktyka - nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.


Na górę
 
 Tytuł:
Post: 2009-04-22, 19:59 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2009-03-13, 15:46
Posty: 71
Lokalizacja: Łosice
Gaźnik dellorto 28mm mam za free bo wykręciłem sobie z powypadkowej nsr-ki więc nic za niego nie płaciłem :razz: Tylko jest to 28 a nie 34 którego mi trzeba!A ten gaźnik to z allegro to jednak hu** wart bo te wymiary które podał w aukcji są zewnętrzne :lol: (wiem bo pisałem z nim na gg)więc to samo co mam.Radzicie mi żebym założył mniejszy gaźnik w celu zmniejszenia mocy... :shock: Ale właśnie dla mocy ten silnik wkładam do charta :wink: Mówisz żebym kupił oryginał... Jak mi sprzedasz to chętnie kupię :wink: Bo nigdzie nie ma :neutral:


Na górę
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 8 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl