CZcross.pl

Największe (i jedyne) forum motocykli Cezet Cross w Polsce!

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 68 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 2009-04-08, 12:04 
Offline
Zaawansowany postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-16, 16:47
Posty: 220
Lokalizacja: wy tyle wiecie
Co do rozwiercania dysz, to robiłem takie zabiegi przy jawce 50`tce więc możliwe to jest i służyła dobrze, ale jak to się ma do większych pojemności to nie wiem.

_________________
My motorbike? An unusual combination of 511/516

Teoria to jak się wie wszystko a nic nie działa. Praktyka jest wtedy jak wszystko działa a nikt nie wie dlaczego. My łączymy teorie z praktyka - nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.


Na górę
 
 Tytuł:
Post: 2009-04-08, 14:28 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2009-03-13, 15:46
Posty: 71
Lokalizacja: Łosice
rozwierca się specjalnymi wiertłami :razz: poczytaj o tym o nie masz jakieś sapy :cool: mniejszy gaźnik to mniejsza moc ale mniejsze spalanie :wink:


Na górę
 
 Tytuł:
Post: 2009-04-08, 16:41 
Offline
Mlody ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-08-29, 18:54
Posty: 312
Lokalizacja: Rzeszów
I mniej mieszanki-mniej oleju-szybciej się zatrze.

[ Dodano: 2009-04-08, 17:42 ]
Jasio pisze:
rozwierca się specjalnymi wiertłami :razz: poczytaj o tym o nie masz jakieś sapy :cool: mniejszy gaźnik to mniejsza moc ale mniejsze spalanie :wink:


Tylko z kąd zwykły "śmiertelnik" takie wiertła weźmie. Łatwiej i taniej jest kupić inne.


Na górę
 
 Tytuł:
Post: 2009-04-08, 18:50 
Offline
Szary czleczek

Rejestracja: 2009-03-02, 15:59
Posty: 18
Ja mam komplet takich wierteł, ale jak jeszcze nie wiedziałem, że mam to u zegarmistrza bez problemu wierciłem.


Na górę
 
 Tytuł:
Post: 2009-04-08, 20:35 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2009-03-13, 15:46
Posty: 71
Lokalizacja: Łosice
mój stary pracuje w zakładzie produkującym palniki gazowe i mi tam może to zrobić.Wiertła są specjalne ale i wiertarka też więc nawet jak kupisz wiertła to nic z nimi nie zrobisz :wink: [/center]

[ Dodano: 2009-04-08, 21:51 ]
poradzcie jak ten gaznik zrobic :razz:

[ Dodano: 2009-04-10, 20:38 ]
Ej chłpaki macie do sprzedania gaźnik do sety??Albo części do skompletowania bo brakuje mi części :wink:


Na górę
 
 Tytuł:
Post: 2009-04-12, 15:57 
Offline
Szary czleczek

Rejestracja: 2009-03-07, 15:42
Posty: 13
Witam chciałbym kontynuować temacik. mam standardowy gaźnik, chciałbym coś aby zwiększyło moc, spalanie mnie nie interesuje więc prosze o konkretne nazwy wraz z oznaczeniami co będzie pasowało do cz 125 516? Bo każdy wymienia nazwy ale oznaczenia są różne. może sugestie jakie macie i seta wymiata ładnie. dzięki z góry za odp


Na górę
 
 Tytuł:
Post: 2009-04-12, 16:06 
Offline
Zaawansowany postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-16, 16:47
Posty: 220
Lokalizacja: wy tyle wiecie
Oznaczenia oznaczeniami. Skoro do sety to zwróć uwagę na gardziel 34-36mm oraz dysze muszą być podobne. A według mnie za mało dostępne są takie gaźniki, żebyś mógł sobie przebierać w nazwach i firmach.

_________________
My motorbike? An unusual combination of 511/516



Teoria to jak się wie wszystko a nic nie działa. Praktyka jest wtedy jak wszystko działa a nikt nie wie dlaczego. My łączymy teorie z praktyka - nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.


Na górę
 
 Tytuł:
Post: 2009-04-12, 22:10 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2009-03-13, 15:46
Posty: 71
Lokalizacja: Łosice
A gaźniki montowane w nsr,rs,mito???mają 34-36mmm.są dobre do sety?? :wink:


Na górę
 
 Tytuł:
Post: 2009-04-12, 23:30 
Offline
Zaawansowany postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-16, 16:47
Posty: 220
Lokalizacja: wy tyle wiecie
Pytaj, ogólnie to żeby zdobyć taki gaźnik to tylko allegro, głównie dellorto i keihein ( chyba tak to się pisze ). Ja chciałem od DT 125 gaźnik, ale doradzono mi że to szajs i moc nie taka ( choć DT i CZ mają zbliżoną moc, DT mniejszą ). Jeśli chodzi Ci dobrze JIKOV to czekaj, bo dellorto waha się w granicy od 100 do 400. ( raz poszedł 34mm dellorto za 100zł, a tak to koło 250zł chodzi)

_________________
My motorbike? An unusual combination of 511/516



Teoria to jak się wie wszystko a nic nie działa. Praktyka jest wtedy jak wszystko działa a nikt nie wie dlaczego. My łączymy teorie z praktyka - nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.


Na górę
 
 Tytuł:
Post: 2009-04-13, 21:10 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2009-03-13, 15:46
Posty: 71
Lokalizacja: Łosice
wiem ale chyba są warte ceny :razz: Gaźnik do mz etz 250 ma przelot 30mm ,ale on też chyba nie da rady kozie? :wink:


Na górę
 
 Tytuł:
Post: 2009-04-13, 21:32 
Offline
Zaawansowany postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-16, 16:47
Posty: 220
Lokalizacja: wy tyle wiecie
nie wiem jak z dyszami, ale ponoć daje rady.

_________________
My motorbike? An unusual combination of 511/516



Teoria to jak się wie wszystko a nic nie działa. Praktyka jest wtedy jak wszystko działa a nikt nie wie dlaczego. My łączymy teorie z praktyka - nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.


Na górę
 
 Tytuł:
Post: 2009-04-13, 22:22 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2009-03-13, 15:46
Posty: 71
Lokalizacja: Łosice
od mz daje rade??? :grin:


Na górę
 
 Tytuł:
Post: 2009-04-14, 07:52 
Offline
Zaawansowany postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-16, 16:47
Posty: 220
Lokalizacja: wy tyle wiecie
Wydaje mi się że raczej tylko od ETZ da radę, choć nie wiem tak naprawdę czy i czym się różnią gaźniki w ts i etz.

_________________
My motorbike? An unusual combination of 511/516



Teoria to jak się wie wszystko a nic nie działa. Praktyka jest wtedy jak wszystko działa a nikt nie wie dlaczego. My łączymy teorie z praktyka - nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.


Na górę
 
 Tytuł:
Post: 2009-04-14, 08:26 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2009-03-13, 15:46
Posty: 71
Lokalizacja: Łosice
w mz 250 jest przelot 30mm a w secie 36mm :???: ktoś już próbował??


Na górę
 
 Tytuł:
Post: 2009-04-14, 08:43 
Offline
Zaawansowany postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-16, 16:47
Posty: 220
Lokalizacja: wy tyle wiecie
Po co powtarzasz kolejny raz to samo. Pytałem się o rozróżnienie między gaźnikami ETZ i TS, przelot MZ już podawałeś, a przelot 516`tki każdy doskonale zna :???:

_________________
My motorbike? An unusual combination of 511/516



Teoria to jak się wie wszystko a nic nie działa. Praktyka jest wtedy jak wszystko działa a nikt nie wie dlaczego. My łączymy teorie z praktyka - nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.


Na górę
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 68 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl