CZcross.pl

Największe (i jedyne) forum motocykli Cezet Cross w Polsce!

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 117 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 8 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 2010-11-19, 23:24 
Offline
Mlody ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-08-29, 18:54
Posty: 312
Lokalizacja: Rzeszów
Szlif co 0.25mm.ł. Ale to już siódmy nadwymiar. Może lepiej będzie już nową luleje kupić.Spróbuj się dogadać z Ruszczkiem żeby ci wymieni. Zapłcisz co najwyżej za przesyłkę.
Albo sprzedaj komuś za taką samą cenę, stracisz jedynie koszt przesyłki.

[ Dodano: 2010-11-30, 18:48 ]
Siema. Działasz coś z tą membraną??


Na górę
 Tytuł:
Post: 2010-12-09, 21:40 
Offline
Zaawansowany czleczek

Rejestracja: 2010-07-12, 16:00
Posty: 49
jak powinna być świeca jaki gwint? tzn długość?


Na górę
 Tytuł:
Post: 2010-12-10, 09:37 
Offline
Mlody ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-08-29, 18:54
Posty: 312
Lokalizacja: Rzeszów
świeca z "krótkim gwintem" Iskra F100 czyli zimna. Działasz coś z tą membraną? Próbowałeś odpalać?


Na górę
 Tytuł:
Post: 2010-12-10, 17:08 
Offline
Zaawansowany czleczek

Rejestracja: 2010-07-12, 16:00
Posty: 49
Tak jakoś na dniach go odpale silnik już poskładany jeszcze tylko zalać olejem kupić świece i zmontować gaźnik ostatnio mam mało czasu ...Szlif mi zrobili na ostatni nad wymiar nawet dobrze to wyszło no jak odpale i bedzie dobrze chodził to wtedy pomyśle nad nową tuleją

Mam jeszcze jedno pytanko po włożeniu pierścienia w tulej jaki powineien być luz zamka ?


Na górę
 Tytuł:
Post: 2010-12-10, 17:45 
Offline
Mlody ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-08-29, 18:54
Posty: 312
Lokalizacja: Rzeszów
Jak to ostatni nadwymiar?? Przecież nadwymiarów jest mnóstwo w kozie. Jedni mówią że 9. Pan Waldemar z Lidzbarka mówił że 14. Problem jest tylko ż dostaniem tłoków na te wyższe.
Mówiłeś że miałeś nominał przed przeróbką.

A luz według serwisówki 0,4-0,5mm. Max: 0,8mm.
Zassij sobe z neta manual i katalog części i będziesz wiedział wszystko.
Pozdro.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2010-12-10, 19:31 
Offline
Zaawansowany czleczek

Rejestracja: 2010-07-12, 16:00
Posty: 49
no tak tuleje wciagneło po spawaniiu że musiałem zrobić szlif na 56,50 wiekszego tłoka nie dostałem no i teraz tak sobie myśle że mam chujowy pierścień bo przerwa jest większa
coolo nie ten pierścień mi wysłał


Na górę
 Tytuł:
Post: 2010-12-11, 01:28 
Offline
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-10-15, 17:46
Posty: 609
Lokalizacja: Warszawa.
ja mam tlok na 9 szlif.
i nie jest to pomylka ze 6 szlif odczytuje jako 9, poniewaz mam tez tlok na 6 szlif i ten na 9 szlif jest wiekszy....a ze sa na 14 szlifow to pierwsze szlysze.

_________________
valentiono rossi = GP, szubertino crossi = MX.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2010-12-11, 10:01 
Offline
Zaawansowany czleczek

Rejestracja: 2010-07-12, 16:00
Posty: 49
9 szlif?? możesz zwymiarować mi go ? ja największy dostałem na 56,50 twój ma rozmiar 57 ?

[ Dodano: 2010-12-11, 10:03 ]
wogóle to gdzie to moge dostać ?


Na górę
 Tytuł:
Post: 2010-12-11, 11:31 
Offline
Mlody ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-08-29, 18:54
Posty: 312
Lokalizacja: Rzeszów
Jeśli masz tłok 56,50 to masz szósty nadwymiar naprawczy(nie licząc nominalnego).
( nadwymiar to 57,25mm albo 57,00mm. Zależy jak kto liczy. Czy liczy włącznie z nominalnym czy nie.
A gdzie Ty kupowałeś tłok??
Ciężko już dostać te większe.
Jest IMPOL, Waldemar z Lidzbarka i na allegro Finiplex.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2010-12-11, 12:51 
Offline
Zaawansowany czleczek

Rejestracja: 2010-07-12, 16:00
Posty: 49
kupiłem go na allegro od niejakiego otz w impolu mają tylko 56,50 taki jak ja dostałem, do waldemara nie dzwoniłem .w impolu powiedzieli ze problem z tłokiem .Wychodzi na to ze jak zdobede tłok to nie musze tuleji wymieniac

silnik ogólnie gotowy do odpalenia ale musze pierścień wymienić bo tamten jest za mały nie podoba mi się to


Na górę
 Tytuł:
Post: 2010-12-20, 14:43 
Offline
Mlody ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-08-29, 18:54
Posty: 312
Lokalizacja: Rzeszów
A jaki masz luz na zamku??


Na górę
 Tytuł:
Post: 2011-01-12, 19:59 
Offline
Zaawansowany czleczek

Rejestracja: 2010-07-12, 16:00
Posty: 49
niewiem czy pytałem juz o to,,,, ma ktos moze foty motoplatu ? jak to sie ustawia ? jak znaki powinny być ustawione ?


Na górę
 Tytuł:
Post: 2011-01-13, 11:41 
Offline
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-10-15, 17:46
Posty: 609
Lokalizacja: Warszawa.
Obrazek

na zdjeciu pogrubilem na czerwono pkt ktore sa na wirniku i statorze.
w momencie kiedy sie zgrywaja masz miec 1,4 przed GMP
Czyli najpierw zakladasz wirnik na wal, oczywiscie musi byc dobrze osadzony na klinie.
Pozniej wkrecasz stator, tak zeby napis ADVANCE ze znakiem do ustawiania zaplonu - byl w takim polozeniu jak na pierwszym foto (na statorze znak do ustawiania zaplonu to czerwona kreska pokazana na pierwszym foto i nad nia jest napis ADVANCE).
Jak bedziesz wkrecac stator to uwazaj na kable wychodzace ze statora, zeby ich nie przyciac !!!

Podpinasz Niebieski kabel ze statora pod duzy styk cewko modulu, czarny pod maly styk cewko modulu i przykrecasz cewkomodul po uprzednim oczyszczeniu mocowania zrowno cewkomodulu i ramy.
Styki musza byc czysciutkie !!
Dobrze jest tez zaizolowac kabel WN np. przewodem paliwowym, czyli nausnac przewod paliwowy na przewod WN. Troche to festyn ale kable WN w motoplacie sa niewymienne !!
Sa one lutowane do styku wewnatrz cewkomodulu.
Wiem co mowie bo ostatnio rozbebeszylem stator i cewkomodul z tego plastiku.

Wykrecasz swiece i wkecasz zegar do ustawiania zaplonu i to jest jedyny przeyrzad potrzebny do tej operacji.
Krecisz kluczem srube ktora przykrecony jest wirnik PRZECIWNIE do ruchu wskazowek zegara - czyli tak jak dziala silnik, do momentu az tlok uzyska najwyzsze polozenie -GMP.
Wtedy delikatnie i powoli cofasz kluczem srube, az zegar obroci sie o 1,4mm, czyli tlok jest 1,4 przed GMP.
Gdy tak jest, obracasz stator, az wybity na nim znak pokryje sie ze znakiem na wirniku.
Dokrecasz sruby statora i mozesz jeszcze raz powtorzyc operacje(bez odkrecania srub statora) zeby sprawdzic czyzaplon jest ustawiony ok.

Obrazek


Obrazek

Obrazek

do KAMILD20 nie widzialem wczesniej twojego pytania.
Wieczorem zmierze tlok, ale nie jest on pierwszej mlodosci.

_________________
valentiono rossi = GP, szubertino crossi = MX.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2011-01-13, 17:32 
Offline
Zaawansowany czleczek

Rejestracja: 2010-07-12, 16:00
Posty: 49
Wielkie dzieki za to wszystko :) kupiłem wirnik z allegro niby to jest ten ale na tym wirniku nie zgadza mi się kreska ze statorem a robiłem to dokladnie tak jak mówisz ...Bedze miał chwile to musze to na spokojnie sprawdzic , niema to jak zapłon w japończyku tam jest tak prosto :D


orjętujecie sie może ile kosztuje nowy starter ?


Na górę
 Tytuł:
Post: 2011-01-13, 23:21 
Offline
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-10-15, 17:46
Posty: 609
Lokalizacja: Warszawa.
nowy starter kosztuje 140zl
np w ktm byly troche inne wirniki - z miejscem na sciagacz i taka duza nakretka.

pkt na wirniku mozesz znalezc za pomoca miernika - jest tam taki pikacz.
chyba wlasnie to sie test diody nazywa :)

Sprawdzilem wymiar tloka na 9szlif - 57,00mm

_________________
valentiono rossi = GP, szubertino crossi = MX.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 117 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 8 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl