CZcross.pl

Największe (i jedyne) forum motocykli Cezet Cross w Polsce!

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 2010-08-22, 17:02 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2010-08-01, 16:38
Posty: 67
chyba nie bo cieknie olej a jeszcze takie pytanie teraz mam ustawiony zapłon pod cewko moduł od ktm a jak będę miał moduł od cz który robi walek181990 . to od nowa trzeba bedzie zapłon ustawiac czy nei ??????? proszę o szybką odpowiedz z góry dzięki


Na górę
 Tytuł:
Post: 2010-08-22, 21:45 
Offline
Zaawansowany postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-08-05, 10:17
Posty: 212
Lokalizacja: k/Cze-wy
Cieknie olej?? :shock: Jesli przez ten otwor cieknie olej to po pierwsze w komorze silnika nie moze wytworzyc sie cisnienie które zassa benzyne bo spiernicza ono przez nieszczelny otwór, no a po drugie to skoro masz w skrzyni korbowej olej ze skrzyni to masz silnik do rozłożenia i uszczelnienia


Na górę
 Tytuł:
Post: 2010-08-22, 23:16 
Offline
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-10-15, 17:46
Posty: 609
Lokalizacja: Warszawa.
jol.
dokrec srube na maxa, a jesli jest naderwany gwint, to przegwintuj.
jesli zmienisz modul na inny to zaplonu nie musisz jeszcze raz regulowac -czujnik zaplonu jest w stojanie.

_________________
valentiono rossi = GP, szubertino crossi = MX.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2010-08-24, 07:13 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2010-08-01, 16:38
Posty: 67
nie odpali nawet nie strzeli z wydechu :( gaźnik wyczyszczony a zopłon profesjonalnie ustawiony na stroboskopie już nie mam sił co jej może być


Na górę
 Tytuł:
Post: 2010-08-24, 09:21 
Offline
Mlody ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-08-29, 18:54
Posty: 312
Lokalizacja: Rzeszów
A odkręć tę śrubę spustową i zobacz co jest w skrzyni korbowej. Może ten zapłon masz nie gra z CZ. Spróbuj wlać trochę benzyny do cylindra. Spróbuj zatkać wlot gaźnika szmatą i wtedy kop i zobacz czy dostaje paliwo,(czy śiweca będzie mokra). Jaką masz świeczke??


Na górę
 Tytuł:
Post: 2010-08-24, 12:01 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2010-08-01, 16:38
Posty: 67
świece mam iskra f 95 , mam też inne a jak popchnę motor (nie mam kopki ) z 8 metrów na 2 biegu to świeca powinna być już mokra tym czasem nawet kropli paliwa na niej niema suchutka jest . napisałem do gościa czemu ten silnik nie pali to odpisał tak : napisz do forum czcross tam podpowiedzą albo głowica odwrotnie przykręcona bo uszczelkę zmieniałem i mogłem się pomylić i jest większa przerwa między tłokiem a świecą . głowica założona tak http://www.polskajazda.pl/Motocykle/CZ/125_355/106940 a tu fotka od drugiej strony http://aukcjewp.wp.pl/item1168168755_si ... t_kmx.html


Na górę
 Tytuł:
Post: 2010-08-24, 14:40 
Offline
Zaawansowany postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-08-05, 10:17
Posty: 212
Lokalizacja: k/Cze-wy
Głowica założona jest dobrze..
Skoro jest iskra, a nie ma paliwa, to po wlaniu paliwa bezpośrednio do cylindra powinno załapać..
Skoro gościu nie wie czy dobrze przykręca głowice to mógł on coś spier...ć

Uporaj sie z tą śrubą spustową na początku i sprawdz co to za olej, bo to podstawowa kwestia.

Jeśli to będzie olej ze skrzyni to nawet nic nie kombinuj bo szkoda czasu i nerwów tylko musisz rozpołowić silnik.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2010-08-24, 14:50 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2010-08-01, 16:38
Posty: 67
a chodzi o tą śrubę co u spodu silnika jest od wału a jak myślałem że o tą od skrzyni biegów chodzi to za ta od wału żadnego oleju niema gościu mówił tez że mało sylikonu dawał aby za dużo nie było , ale raczej olej z silnika się nie dostaje bo jak odkręciłem cylinder i patrzyłem na wał to wał nie jest z olej był czyli raczej dobrze sylikonu bo nie ciągnie z polówek oleju . a co to jest za rurka co wychodzi od połuwek koło wału ona ma być zaślepiona ?


Na górę
 Tytuł:
Post: 2010-08-24, 15:32 
Offline
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-10-15, 17:46
Posty: 609
Lokalizacja: Warszawa.
ale gdzie dokladnie wychodzi?
jesli mowisz o odpowietrzeniu skrzyni BIEGOW to ma byc bez zaslepek.
drugie odpowietrzenie jest w deklu od motoplatu -tez ma byc bez zaslepek.
natomiast jesli masz odpowietrzenie w skrzyni KORBOWEJ, w karterach pod cylindedrm -a widzialem, ze w kartingu takie dorabiali do wykonywania pomiarow podcisnienia, to koniecznie je usun -np zagwintuj otwor i wkrec srube -badz zaspawaj.

_________________
valentiono rossi = GP, szubertino crossi = MX.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2010-08-24, 16:43 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2010-08-01, 16:38
Posty: 67
no właśnie mam od skrzyni korbowej wężyk i jest nie zaślepiony możliwe że przez to nie chciał palić


Na górę
 Tytuł:
Post: 2010-08-24, 17:02 
Offline
Mlody ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-08-29, 18:54
Posty: 312
Lokalizacja: Rzeszów
Kolego chyba mylisz pojęcia.
SKRZYNIA KORBOWA-czyli tam gdzie jest wał. Tam nie ma być oleju. Z tamtąd nie wychodzi żaden odpowietznik. Pod spodem silnika(pod wałem) jest śruba spustowa która ma być zakręcona.
SKRZYNIA BIEGÓW-z tąd wychodzi odpowietrznik po prawej stronie, obok sprzęgła, ma być tam założony wężyk. Pod spodem silnika jest śrubka spustowa M8(jest ona chyba w deklu sprzęgła)
Kapnij trochę benzyny do cylindra i spróbuj odpalić. Próbuj z jakimś samostartem albo plakiem psykaj do gaźnika.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2010-08-24, 17:16 
Offline
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-10-15, 17:46
Posty: 609
Lokalizacja: Warszawa.
Lopez napisal jak jest w silniku nieprzerabianym.
jesli jednak masz w skrzyni korbowej odpowietrznik -czyli tak naprawde krociec do podlaczenia wakuometru to go usun.

_________________
valentiono rossi = GP, szubertino crossi = MX.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2010-08-24, 17:25 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2010-08-01, 16:38
Posty: 67
tak mam dorobiony odpowietrznik od skrzyni korbowej tam gdzie jest wał . Odpowietrznik wychodzi z pod karteru i ma założony wężyk którym leci powietrze jak się kopnie wezmę i w ten wężyk włożę śrubę M 8 i ścisnę opaską zaciskową . ten silnik kupiłem od gościa który miał go w kartingu , przez to że ten wężyk nie był zaślepiony mógł nie palić . ?? . Na tym zdjęciu http://www.polskajazda.pl/Motocykle/CZ/ ... 3105%27%29 Widać dosyć dobrez z kąd ten wężyk pod motorem idzie aż do ziemi i to ten odpowietrznik


Na górę
 Tytuł:
Post: 2010-08-24, 17:49 
Offline
Mlody ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-08-29, 18:54
Posty: 312
Lokalizacja: Rzeszów
No to masz stary odpowiedź. Nie wytwarzało się podciśnienie i nie zasysał mieszanki. Wkkręć ten odpowietrznik(jeśli sie da) i wkręć zwykłą śrube M8(tylko nie za długą eby wału nie dostała(1-1.5cm) z podkładką miedzianą.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2010-08-24, 20:56 
Offline
Zaawansowany postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-08-05, 10:17
Posty: 212
Lokalizacja: k/Cze-wy
O kurde, pierwsze widze taki patent :D

Czemu to ma służyć? dlaczego to było akurat w kartingu montowane?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl