CZcross.pl

Największe (i jedyne) forum motocykli Cezet Cross w Polsce!

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Post: 2009-05-08, 11:48 
Offline
Zaawansowany postmen

Rejestracja: 2009-03-25, 16:24
Posty: 235
mama zamiar zamontować u siebie membranę, zastanawiam się jaki gaźniczek tam dać http://img5.imageshack.us/img5/4529/1001163y.jpg taki zda egzamin? w hondach cr 125 z późnych lat 70 i początku 80 takie gaźniczki były montowane, tylko kwestia jest taka czy warto poakować się w gaźnik równie stary jak ten jikov czy lepiej kupić coś nowszego, na płaskiej przepustnicy?


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-05-08, 18:14 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2008-10-05, 06:24
Posty: 70
Zalezy ile masz kasy.Ale na ogol nie warto wkladac kasy w taki stary gaznik.A ile za niego chca?


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-05-08, 19:10 
Offline
Zaawansowany postmen

Rejestracja: 2009-03-25, 16:24
Posty: 235
z przesyłką wyjdzie mnie tyle ile stoi jikov przeciętnie na allegro ;) a tutaj jest dodatkowo ssanie, tylko nie wiadomo czy po tylu latach to szrot...
nie pamiętam gdzie na forum to widziałem, Wojtek wrzucał foto swojego gaźnika i po jego budowie wydaje mi się, że to te same roczniki są


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-05-08, 21:02 
Offline
Zaawansowany postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2006-04-16, 14:19
Posty: 203
Lokalizacja: okolice częstochowy
najpierw zrób membranę i załóż ijkova zobaczysz jak chodzi i ocenisz czy opłaca się zmieniać gaźnik. Dobry ijkov nie jest zły :)


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-05-08, 23:11 
Offline
Ekspert

Rejestracja: 2005-04-22, 20:48
Posty: 1077
Lokalizacja: Warszawa
To jest gaźnik mikuni z tego co widzę. Mi się nie udało go dostroić do CZ 380. Strasznie zalewa. Acz nie ukrywam że specem od gaźników nie jestem. Regulowałem poziom paliwa i wkładałem mniejsze dysze główne.

_________________
500


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-05-09, 11:06 
Offline
Zaawansowany postmen

Rejestracja: 2009-03-25, 16:24
Posty: 235
Zgadza się, to jest mikuni 34mm.
Na swojego jikova w zasadzie narzekać nie mogę, bo koza pracuje na nim dobrze, gdyby nie to, że dziad mi nie chce się przelać często i trzeba zapychać moto. Na ciepłym silniku już jest wszystko ok.
Też macie tak u siebie, że świeca jest ruda to dokoła jest zalana? Czy mam za duży poziom paliwa ustawiony?

Teraz jeszcze tak rzuciłem okiem na gaźniki z płaską przepustnicą, wiecie może po co w większości są tam jakieś kable?


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-05-09, 13:13 
Offline
Zaawansowany postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-16, 16:47
Posty: 220
Lokalizacja: wy tyle wiecie
Btw. sprzedasz swój gaźnik do sety jak kupisz mikuni??

_________________
My motorbike? An unusual combination of 511/516

Teoria to jak się wie wszystko a nic nie działa. Praktyka jest wtedy jak wszystko działa a nikt nie wie dlaczego. My łączymy teorie z praktyka - nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-05-09, 13:19 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2009-03-13, 15:46
Posty: 71
Lokalizacja: Łosice
A jak niej więcej chcesz zrobić tą membranę? Będziesz spawał do cylindra czy zrobisz puszkę do tulejki? I jak będziesz wycinał tłok? pzdr


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-05-09, 13:32 
Offline
Szary czleczek
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-03-16, 15:56
Posty: 8
Lokalizacja: Wysoka/Zawiercie
Ja bym się nie brał za wycinanie tłoka, można sobie narobić kłopotów tylko przez to. Jak już coś to kupiłbym tłok od jakiegoś innego moto, który ma już oryginalne wycięcia albo pozostał przy oryginale.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-05-09, 14:02 
Offline
Mlody ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-08-29, 18:54
Posty: 312
Lokalizacja: Rzeszów
Jeśli pozostawisz oryginalny tłok bez wycięć to nic Ci ta membrana nie da. Inny tłok to pchanie się w koszta. Ja polecał bym zrobić tak jak jest na tej stronie:

Motor-Tech


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-05-09, 14:48 
Offline
Mlody ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-09-06, 14:20
Posty: 297
Lokalizacja: zduńska wola/koło Łodzi
membrama bez dziur w tłoku też coś daje bo mieszanka nie cofa sie do cylindra

boost porty w tłoku dają tylko tyle że sumarycznie masz dłuższy czas otwarcia dolotu zasysa więcej mieszanki i ma więcej mocy natomiast czy tłok ma dziury czy nie i tak mieszanka sie nie cofa

mnie sie wydaje że bezsensu szkoda kasy ale każdy uważa co mówi...

dla mnie jedynym sensownym tuningiem kozy jest motoplat i membrama ale może to kwestia spojrzenia :D no i generalnie jakby ktoś opracował patent na wkładanie normalnych tłoków to byłbym w siódmym niebie :D (coś jak ten tuning z strony motortechu ) za kutego wossnera moge 400 dać ale za to gówno z impolu czy finiplexa 200 to jest gwałt na dziewicy albo i gorzej :D


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-05-09, 17:18 
Offline
Zaawansowany postmen

Rejestracja: 2009-03-25, 16:24
Posty: 235
Skoro są problemy z dostrojeniem tego mikuni to tymczasowo odpada, zacznę od tej membrany, mam zamiar zrobić coś podobnego jak Sławek z forum: http://bikepics.com/members/luczas/part/ bo na modyfikacje jak w motortechu to nie mam zaplecza no i przede wszystkim to się robi wtedy już nieopłacalne, a ja po prostu chciałbym tylko, żeby koza ruszała na w miarę niskich obrotach bez energicznego odpychania nogą :)

Wg mnie te wycięcia w tłoku są potrzebne, ale że te tłoki są mega lipne to trzeba się modlić tylko, żeby się nie rozleciał przy zapierdalaniu, szkoda, że nie może tu ktoś napisać, czy mu się tłok sypnął po takiej modyfikacji jak tutaj http://www.czcross.com/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 bo to masakra jest (btw widać tam mikuni jakoś działał).

jeti jikov i tak by u mnie został, ale jak byś był chętny na takiego mikuni to daj mi znać do jutra, bo ogólnie i tak brał bym 2 to jednego mogę odsprzedać po dobrej cenie ;)

XXXCiukuXXX nie da rady za bardzo podpasować innego tłoka bez zmiany tulei, a jak zmienisz tuleję to znowu koszta... i wtedy lepiej wychodzi kupić cylinder i głowicę od jakiejś sety z początku lat 80, ale i tak jest to nieopłacalne :D chyba że trafisz na jakieś wyprzedaże.

mm1234 nie gadaj że ten szajski tłok do ćwiary kosztuje 200zł :shock:

Ogólnie to jest to plan długoterminowy bo teraz mam zawalone lekko egzaminami, a sesja też się zbliża.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-05-09, 18:52 
Offline
Mlody ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-09-06, 14:20
Posty: 297
Lokalizacja: zduńska wola/koło Łodzi
200 zł tłok plus po 25 zł pierścienie jak dobrze pamiętam :D a jakośc jest ekhm sam wiesz :D


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-05-09, 20:05 
Offline
Mlody ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-08-29, 18:54
Posty: 312
Lokalizacja: Rzeszów
Nie miałem na myśli wstawiania w Motor-tech-u tuleji i tłoka od TZR. Chodziło mi o te dodatkowe kanały z sącego do płuczących,


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-05-10, 10:14 
Offline
Zaawansowany postmen

Rejestracja: 2009-03-25, 16:24
Posty: 235
no z tych tłoków to w zasadzie można by od razu zrobić popielniczki :) ale na czymś trzeba jeździć, btw widzę że seta to był dobry wybór


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl