CZcross.pl

Największe (i jedyne) forum motocykli Cezet Cross w Polsce!

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: 2009-04-24, 21:14 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2008-10-22, 13:29
Posty: 52
witam co myslicie o tym tuningu silnika cz 125/516 który zrobił Woryna motor tech http://www.motor-tech.katowice.pl/ proszę pisać bo chce dać mu cylinder do przeróbki


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-25, 14:46 
Offline
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-10-15, 17:46
Posty: 609
Lokalizacja: Warszawa.
masz na mysli membrane czy tuleje i tlok?
czy moze jedno i drugie?

mi sie podoba jedno i drugie kwestia ceny:)
widac ze gosciu to nie jest jakis druciaz. zna sie na rzeczy.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-25, 16:26 
Offline
Zaawansowany postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-16, 16:47
Posty: 220
Lokalizacja: wy tyle wiecie
Dobre, ale drogie. Membrana owszem podnosi osiągi, ale czy jest warta takiej ceny? Tulejowanie też w pizdu drogie, no ale w sumie nie jest to łatwy orzech do zgryzienia.

_________________
My motorbike? An unusual combination of 511/516

Teoria to jak się wie wszystko a nic nie działa. Praktyka jest wtedy jak wszystko działa a nikt nie wie dlaczego. My łączymy teorie z praktyka - nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-25, 17:31 
Offline
Mlody ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-09-06, 14:20
Posty: 297
Lokalizacja: zduńska wola/koło Łodzi
tulejowanie z tego co sie orientuje z 250 zł z tuleją ale w tej przeróbce jest jeszcze coś dłubane w kanałach no i oczywiście przyspawany kawałek innego cylindra z gniazdem na membrame

ekonomicznie jest to średnio opłacalne obstawiam że za cała przeróbke dasz z 500 zł ale masz szereg zalet np
-lepszy jakościowo tłok możliwośc stosowania tłoków kutych (zwiększy żywotność ) do tego łatwiejsza dostępność (nie jak do cz finiplex impol i koniec...) z tego co wiem do tzr są normalne nadwymiary więc nie ma problemu jak tłok sie zużyje...
-dostanie troche dołu z racji że ma mokre sprzęgło zapewnie da sie normalnie ruszyć
-z gaźnika nie będzie srało wachą w filtr
-powinna łatwiej odpalać

ogólnie finansowo jest na dwoje babka wrózyła (albo i na 3) bo z jednej strony cz jest warta 1500-2000 zł tutaj wkładasz w nią 500 ale z kolei co za 2500 kupisz sensownego ?? z drugiej jakby nie patrzeć 1/4 wartości motoru wkładasz :D


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-25, 17:40 
Offline
Mlody ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-08-29, 18:54
Posty: 312
Lokalizacja: Rzeszów
Co do tłoka i tuleji o TZR to nie wiem czy warto pchać kase. A co do membrany to owszem jest to dobra przeróbka. Zwłaszcza jeśli ktoś śmiga po polach i lasach tak jak ja i totalny brak mocy na niskich obrotach mnie tak wk****a. Delikatna górka i nie da rady normalnie ruszyć bez strzału ze sprzęgła ba nawet na równym jest problem. Nie wiem czy bardziej by się nie opłacało samemu wstawić membrane. Jakie mogą być koszta? Membrana od NSR- Chyba jakieś 100-150zł, Spawacz to kilka piw na pewno nie więcej niż 50zł dociąć kilka aluminiowych płytek to nie jest problem, wspaniała moc na niskich obrotach- bezcenna.
Jedynie z tymi dodatkowymi kanałami może być problem. Można wyciąć dziury w tłoku ale ja bym się bał żeby nie narobił że tak powiem ambarasu w silniku.

A czy ktoś wie ile takie usługi kosztują u nich??


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-25, 18:23 
Offline
Mlody ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-09-06, 14:20
Posty: 297
Lokalizacja: zduńska wola/koło Łodzi
ooo widze że ktoś kto wykorzystuje cz niezgodnie z przeznaczeniem i daje rade :D a podobno setką nie da sie po lesie latać :D

cudu na dole raczej bym sie nie spodziewał jedna membrama wiosny nie czyni bo tam cały silnik jest zestrojony na wysokie obroty (rezonans dyfuzora krótki skok tłoka lekkie koło zamachowe )więc cudów bym sie nie spodziewał aczkolwiek troche poprawi napewno....


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-25, 19:26 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2008-10-22, 13:29
Posty: 52
Za tuleje i tłok za płace 550 dorobienie mambrany nie drogo


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-25, 21:47 
Offline
Zaawansowany postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-16, 16:47
Posty: 220
Lokalizacja: wy tyle wiecie
Suma sumarum, chyba szarpnąłbym się wtedy na jakąś wyczynową odmianę xl500:D (xr czy jakieś takie ma oznaczenie, bo xl bardziej endurem zalatuje). Jak wiadomo co honda to honda, czterosuw mało wysilony, ponoć nie do za**bania...

_________________
My motorbike? An unusual combination of 511/516



Teoria to jak się wie wszystko a nic nie działa. Praktyka jest wtedy jak wszystko działa a nikt nie wie dlaczego. My łączymy teorie z praktyka - nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-26, 11:48 
Offline
Zaawansowany postmen

Rejestracja: 2009-03-25, 16:24
Posty: 235
jeżeli całą przeróbkę miał byś sam robić to na pewno warto, ale przerobienie w motor techu mija się z sensem - cena


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-27, 14:20 
Offline
Mlody ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-08-29, 18:54
Posty: 312
Lokalizacja: Rzeszów
mm1234 pisze:
ooo widze że ktoś kto wykorzystuje cz niezgodnie z przeznaczeniem i daje rade :D a podobno setką nie da sie po lesie latać :D

cudu na dole raczej bym sie nie spodziewał jedna membrama wiosny nie czyni bo tam cały silnik jest zestrojony na wysokie obroty (rezonans dyfuzora krótki skok tłoka lekkie koło zamachowe )więc cudów bym sie nie spodziewał aczkolwiek troche poprawi napewno....


Jak sie nie ma co się lubi to się lubi co się ma. Mi głównie chodzi o to żeby dało się normalnie ruszyć beż palenia sprzęgła i odpychania nogą.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl