CZcross.pl

Największe (i jedyne) forum motocykli Cezet Cross w Polsce!

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 2009-03-14, 20:32 
Offline
Mlody ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-09-06, 14:20
Posty: 297
Lokalizacja: zduńska wola/koło Łodzi
ty chcesz tego w normalnych warunkach używać :D ?? ja myślałem że poświrować coś pseudosupermoto....

dajcie chłopakowi spokój w drogowej eksploatacji ten silnik mu sie skończy po miesiącu jazdy to jest silnik którego żywotnośc liczonas jest w mth te 30-50mth to pewno w 2 tygodnie polecą lekko :D

pozatym zdajesz sobie sprawe że tym sie nigdzie nie będzie opłacało jechać bo spalanie wpędzi cie w długi :D ??


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-03-14, 21:14 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2009-03-13, 15:46
Posty: 71
Lokalizacja: Łosice
h** ze spalaniem :twisted: Może membrana będzie zakładana ,ale nie w tym sezonie.A co do żywotności to co może się stać jeśli nie będę ostro zapierdalał ?????Chyba kobra się nie urwie ani pierścień się nie przetrze po miechu?? :mrgreen: Pomóżcie z zapłonem :smile:


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-03-14, 21:25 
Offline
Zaawansowany postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-25, 11:13
Posty: 135
Lokalizacja: Łąki Kozielskie
Nie chodziło mi tu oczywiście o wytrzymałość przerywacza czy coś takiego. Chodzi mi o to, że np w Simsonie powyżej 10 tys/obr przerywacz się po prostu gubi. Tzn nie nadąża się zamykać i odbija się od krzywki powodując efekt odcięcia. Nie wiem jakby się zachowywał ten z Jawki. Przerywacz ten jest metalowy (cięższy) co za tym idzie większa jest jego bezwładność więc to "odcięcie" mogło by występować nawet niżej. Ale za przemawia to że ma mocniejszą tą blaszkę dociskową. Jedyny sposób na sprawdzenie tego to montaż go w CZ :mrgreen: Sam jestem ciekawy jak by się to spisywało.

Można też poszukać Motoplatu z małym kołem magnesowym ponieważ one mają światła. Ale wiadomo, że ono jest trochę cięższe. Dodam, że taki Motoplat miałem w Hercules GS 175.

_________________
CZ 250/513 Cross

http://www.bikepics.com/members/rafalsl/88250cross/


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-03-14, 21:45 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2009-03-13, 15:46
Posty: 71
Lokalizacja: Łosice
któryś z tych motoplatów ma światła?? http://moto.allegro.pl/item574861730_ja ... rilia.html
W którejś cz cross są świattła oryginalnie??


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-03-15, 17:01 
Offline
Mlody ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-09-06, 14:20
Posty: 297
Lokalizacja: zduńska wola/koło Łodzi
Cytuj:
h** ze spalaniem :twisted: Może membrana będzie zakładana ,ale nie w tym sezonie.A co do żywotności to co może się stać jeśli nie będę ostro zapierdalał ?????Chyba kobra się nie urwie ani pierścień się nie przetrze po miechu?? :mrgreen: Pomóżcie z zapłonem :smile:


chcxesz jeździć 125 bez kręcenia ?? stary to brzmi jakbyś chciał sie pieprzyć bez wkładania no nie da sie !!! wklejam ci ch-ke 125/511 sam zobacz jak można tym jeździć bez ostrego odkręcania ?? korba ani pierścień sie nie urwie po prostu skończy ci sie kompresja (wytrze gładź cylindra )i szlif i nowy tłok.....

Obrazek


co do zaopłonu od jawki to ja mam ogara 200 (silnik jawa 223 ten sam co w jawa mustang i jawa 50 )ponad 2 lata i nigdy nie czyściłem tego zapłonu, nie mam pokrywki, nawet nie wiem jak jest ustawiony bo od chyba roku go nie dotykam :D i chodzi ok....jedyna dziwna przypadłośc to że średnio 1-2 razy w roku zmieniam kondensator bo pada i jeszcze nie doszedłem czemu (to chyba sprawka kosmitów :D )


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-03-15, 17:45 
Offline
Ekspert

Rejestracja: 2005-04-22, 20:48
Posty: 1077
Lokalizacja: Warszawa
W podanej przez ciebie aukcji dwa na pierwszym zdjęciu są dwa takie same motooplaty i jeden inny. Ten inny jak wiaodmo pochodzi z CZ 125 lub podobnych. Dwa pozostałe były montowane w motorowerach i mają zasilanie świateł. Oprócz zapłonu są tam 3 cewki. Pierwsza ma 35W druga 21W a trzecia 5W. Potrzebny jest także regulator. Myślę że to mogłoby się u ciebie sprawdzić. Większa masa koła zamachowego mogłaby odrobinę stępić ten silnik.

_________________
500


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-03-15, 19:45 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2009-03-13, 15:46
Posty: 71
Lokalizacja: Łosice
co do wkręcania to chodziło mi że nie będę ciągle jeździł na pełnym gazie :wink:
Zobaczę jak z tym zapłonem od nsr ,a jak nie będzie pasił to wsadzę od jawki :grin: A zapłon jawki da się przerobić na 12V???Bo 6v to h**nia...
Wojtek weź jakoś zaznacz na tym zdjęciu który ma światła, bo trochę nie czaję :wink:


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-03-15, 20:39 
Offline
Mlody ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-08-29, 18:54
Posty: 312
Lokalizacja: Rzeszów
Charakterystyka ta dotyczy silnika 511 jest troche łagodniejsza niż 516. W 516 jest jeszcze taki nagły przyrost mocy(strzał) przy tak na oko około 6-7tys obr.


Może zrób sobie coś takiego Power wing ale charakterystyka 516 jest zbyt popiepszona, że nawet to nie zrobi takiego efektu żeby można normalnie ruszać.
Ja planuję to zrobić do swojej kozy. Zobaczymy czy coś to da. A może ktoś już to zrobił??


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-03-16, 11:29 
Offline
Ekspert

Rejestracja: 2005-04-22, 20:48
Posty: 1077
Lokalizacja: Warszawa
Czwarte zdjęcie na aukcji przedstawia motoplat z zasilaniem świateł i innych odbiorników.

_________________
500


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-03-16, 15:44 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2009-03-13, 15:46
Posty: 71
Lokalizacja: Łosice
spoko :wink:
A czy w jawce da się zrobić ładowanie i ogulnie 12V :?:


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-03-16, 15:49 
Offline
Zaawansowany postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-25, 11:13
Posty: 135
Lokalizacja: Łąki Kozielskie
Da się. Trzeba przewinąć cewki.

_________________
CZ 250/513 Cross



http://www.bikepics.com/members/rafalsl/88250cross/


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-03-16, 20:58 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2009-03-13, 15:46
Posty: 71
Lokalizacja: Łosice
achas :wink: a co do tego ,,power wing" ,ktoś to sam już zakładał??Czy ta blaszka ma sięgać do samej przepustnicy??No i czy to będzie działać w 516? :wink:


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-02, 16:40 
Offline
Szary czleczek

Rejestracja: 2009-04-02, 13:13
Posty: 6
Witam ma pytanie czy ta cewka będzie działała w cz125 proszę o pilną odp. bo zastanawiam się nad kupnem chyba ze ktoś taka cewke chce sprzedać


http://moto.allegro.pl/it...toplat_bcm.html


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-02, 17:16 
Offline
Mlody postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-05, 15:56
Posty: 66
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
mateusz125 pisze:
Witam ma pytanie czy ta cewka będzie działała w cz125 proszę o pilną odp. bo zastanawiam się nad kupnem chyba ze ktoś taka cewke chce sprzedać


w ilu postach napisałes to samo? Pisz w jedym poscie!!


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-02, 20:11 
Offline
Szary czleczek

Rejestracja: 2009-04-02, 13:13
Posty: 6
potrzebuje szybkiej pomocy i o co ci chodzi masz coś przeciwko próbowałem się czegoś dowiedzieć bo chce wreszcie motor odpalić a ten się do mnie rzuca z jakimiś :evil: buntami miejsce ci zabieram :evil:


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl