CZcross.pl

Największe (i jedyne) forum motocykli Cezet Cross w Polsce!

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: 2015-02-04, 16:54 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2011-01-06, 13:19
Posty: 50
Witam



Z racji tego że niektórzy użytkownicy podjeli piękną inicjatywę odratowania forum i jak na razie idzie to w dobrą stronę.
Postanowiłem też zrobić coś w tym kierunku i nabić parę postów.


Przeróbkę te po raz pierwszy zastosował User Dumel z naszego forum.To było inspiracją dla mnie .Jak wiadomo tłoki obecnie produkowane do naszch cz nie są zbyt dobrej jakośći(luią puchnąć i ogólnie czesto dziwne rzeczy się z nimi dzieją ...).

Tutaj mamy Temat Dumel`a i jego BP , Temat w którym troche sie
wypowiedziano o tym tłoku .

Więc tak :

Po 1 zakupiłem tłoczek Wossner o oznaczeniu 8170D200 - HONDA CR125 05-09 Cena 355 zl + wysylka Cena nie mała ale mamy kuty tłoczek dobrej firmy z powłokami ceramicznymi.

2.Jeśli chcemy mieć tak owy tłok w CZ , musimy też zamontować membrane w naszym secie (w hondzie cr jest tak owy "Zawór Membranowy" i w tłoku jest kanał dla niego).
Membrane musimy sobie zakupić najlepiej z jakiegos moto 125 bo mozemy kupic np za mala.Ceny nie są bardzo wysokie - na mnie nie patrzcie bo aj zaszalalem i kupilem do tego - V force 3 - dedykowaną dla rotaxa (ferrari wsrod zaworów :D ) Cena tez kosmiczna ale taki miałem kaprys i w tedy forse w kieszeni :D.

3.Kruciec pod membrane kruciec możemy odciąć z cylka silnika rotaxa lub zrobic od 0

4.Potrzebujemy Żeliwo na tulej - zwykłe nie będzie musi być takie specialne
Najlepsze firmy to Mahle(mozna od nich kupic tylko w wiekszych ilosciach ale u ludzi dostaniemy) i Gegorius ja mialem pakwoac z mahle ale tak sie zlozylo ze Kaali mial tam jakas firme co zniej bierze i z tamtad polecialo.

5.u mnie zostaly lekko przerobione kartery ale mozna i bez tego.

6.

bede mial wiecej czasu to sie bardziej rozpisze :D w tym temacie

pare fotek ostatnie


ObrazekObrazek ObrazekObrazek

teraz troche wczesniejszych:
Obrazek Obrazek

wczesniej:
Obrazek Obrazek ObrazekObrazek Obrazek
początek:
Obrazek Obrazek

aktualnie cylinder jest ukonczony silnik w trakcie skladania
jescze wyniklo problem z lozyskiem igielkowym seryjne jest za szerokie
seryjne ma 19,7
główka korby ma 16,9

odpowiednie rozmiary podkladek dystansowych
wg tego co widzę to było tam 0,3mm luzu
wossner ma 19,6-19,7mm szerokości na główce korby
zakładając 19,6 - 0,3 luzu , daje nam 19,3mm na łożysko z dystansami
http://allegro.p​l/lozysko-igielk​owe-korbowodu-wo​ssner-15x19x17-3​-i5002084651.htm​l
łożysko 17,3 + dystanse 2x1
idealnie 19,3
i to łożysko jest nawet do Honda CR 125 1988-2007r.


przerobke zlecilem kaali`emu polecam

troszke moze rozjasnilem - rozpisze sie wiecej jak bedzie troche czasu


Na górę
 Tytuł:
Post: 2015-02-04, 18:10 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2012-08-24, 22:13
Posty: 80
Lokalizacja: FWS
Elegancka robota :) Rozumiem, że u nikogo jeszcze taka przeróbka nie doszła do finału - sądząc po tematach, które wkleiłeś jako źródła info o tłoku. Dawaj więcej szczegółów:)


Na górę
 Tytuł:
Post: 2015-05-01, 18:38 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2011-01-06, 13:19
Posty: 50
Witam ponownie silniczek juz w ramie niestety sa male problemy haha nic nie pasuje no ale majster nie mial ramy wiec tak wydech jakos zmodzilem :D - problem jest z gaznikiem i filtrem powietrza .

albo musze wykonac jakas puche z zywicy i wlukna

albo cos takiego ale pewnie i tak pewnie musze zrobic puszke na filtr .
http://czesci-moto.pl/p8090,filtr-powie ... topni.html
http://motoargo.pl/1046-1674-thickbox_d ... I-35MM.jpg
http://czesci-moto.pl/galerie/f/filtr-p ... _23657.jpg

co do gaznika - u - u siebie mam tyle roboty ze nwet nie odpalalem w ramie - musze jescze do regulowac go w ramie i
mamy maly problem nie wiem czy on bedzie dziala poprawnie tak jak jest - jak nie to trzeba bedzie dorobic jakis inny kruciec z alu

zaraz pykne fotki


Na górę
 Tytuł:
Post: 2015-05-01, 18:52 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2011-01-06, 13:19
Posty: 50
http://i61.tinypic.com/1z6qdmt.jpg
http://i58.tinypic.com/ftmq9h.jpg
http://i60.tinypic.com/2evrd09.jpg
http://i57.tinypic.com/4k9npj.jpg
http://i60.tinypic.com/23u7ssx.jpg
---
http://i62.tinypic.com/202f6c.jpg
http://i61.tinypic.com/2uhb86h.jpg
http://i62.tinypic.com/vhsxlu.jpg
http://i61.tinypic.com/1zgbwv6.jpg
gaznik tak jest i musi tak byc nie wiem cyz bedzie dzialac poprawnie jescze nie odpalalem w ramie - jesli nie trzeba przerobic kruciec


Na górę
 Tytuł:
Post: 2015-05-02, 09:59 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2012-08-24, 22:13
Posty: 80
Lokalizacja: FWS
Moim zdaniem gaźnik może być przechylony w kierunku jazdy, ale nie powinien być skręcony, bo z tego co widać stoi lekko bokiem - tak jak motocykl na nóżce na parkingu.

Sądzę, że będziesz mieć problem z ustawieniem poziomu paliwa i regulacją jak tak to zostawisz.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl