CZcross.pl

Największe (i jedyne) forum motocykli Cezet Cross w Polsce!

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 2009-04-20, 07:11 
Offline
Zaawansowany postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-16, 16:47
Posty: 220
Lokalizacja: wy tyle wiecie
Daj jakieś fotki jak możesz, najlepiej boczków i błotnika tylnego.

_________________
My motorbike? An unusual combination of 511/516

Teoria to jak się wie wszystko a nic nie działa. Praktyka jest wtedy jak wszystko działa a nikt nie wie dlaczego. My łączymy teorie z praktyka - nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-20, 19:10 
Offline
Zaawansowany postmen

Rejestracja: 2009-03-25, 16:24
Posty: 235
ogladalem ta strone na telefonie jak pisalem pierwszego komenta, a teraz jak patrze na kompie w full sizie juz tak ladne nie sa :)

Przy okazji podreperuj przednia zawieche bo cos nisko siedzi. Bak tez jakos dziwnie w powietrzu wisi, no chyba ze to musowo zrobiles, zeby ten silnik tam wsadzic.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-20, 19:37 
Offline
Zaawansowany postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-16, 16:47
Posty: 220
Lokalizacja: wy tyle wiecie
Bak musowo wsadzony, ale nie mam zaworków do wentyli, nie wiem gdzie to ustrojstwo kupić.

_________________
My motorbike? An unusual combination of 511/516



Teoria to jak się wie wszystko a nic nie działa. Praktyka jest wtedy jak wszystko działa a nikt nie wie dlaczego. My łączymy teorie z praktyka - nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-20, 20:39 
Offline
Zaawansowany postmen

Rejestracja: 2009-03-25, 16:24
Posty: 235
Idziesz do rowerowego i prosisz o zaworki do wentyli typu samochodowego. ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-20, 21:02 
Offline
Zaawansowany postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-16, 16:47
Posty: 220
Lokalizacja: wy tyle wiecie
I tu się mylisz bracie ;] Mają inny gwint, inna liczba zwojów, gdyby tak było, nie miałbym problemu.

_________________
My motorbike? An unusual combination of 511/516



Teoria to jak się wie wszystko a nic nie działa. Praktyka jest wtedy jak wszystko działa a nikt nie wie dlaczego. My łączymy teorie z praktyka - nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-21, 12:03 
Offline
Zaawansowany postmen

Rejestracja: 2009-03-25, 16:24
Posty: 235
A to już nie wiem, bo ja ogólnie miałem z tyłu w puszkach takie z dętki odcięte więc motyw działa, z przodu mi trzymają to się nie martwię. ;)

Ew zobacz czy da radę to wywalić i wstawić takie normalne, ja co prawda rozbierałem swoją zawiechę ale nawet nie zwróciłem uwagi czy jest taka opcja.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-21, 13:30 
Offline
Zaawansowany postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-16, 16:47
Posty: 220
Lokalizacja: wy tyle wiecie
Uszczelniacze mam dobre tyle co te pie***ne zaworki, nawet finiplex tego nie ma a z impolu 2 zaworków nie opłaca mi się wziąć. Jak coś to przerobie jakoś gwint, w końcu polak potrafi.

_________________
My motorbike? An unusual combination of 511/516



Teoria to jak się wie wszystko a nic nie działa. Praktyka jest wtedy jak wszystko działa a nikt nie wie dlaczego. My łączymy teorie z praktyka - nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-21, 20:34 
Offline
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-10-15, 17:46
Posty: 609
Lokalizacja: Warszawa.
podjedz do zakladu wulkanizacyjnego i po problemie:)
w amortyzatorach od 511 hydro pneumatach duze znaczenie maja simmeringi i oslonciecie gladzi lagi.
simmeringi mamy po 2 szt na amor + oring na dole i nawet jak nie puszczaja oleju moga nie trzymac powietrza. mam amory po regeneracji z oslonietymi, eleganckimi gladziami lag a mimo to ze sa suche to po paru jazdach trzeba troche podpomopywac.
na maszynke polecam dac metalowy korek z gumowa uszczelka. tez do kupienia u wulkanizatora.

jutro wrzuce fotki boczkow i blotnikow


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-21, 21:27 
Offline
Zaawansowany postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-16, 16:47
Posty: 220
Lokalizacja: wy tyle wiecie
A czy lagi od 511 513 i 513 mają taką samą średnicę? wejdą w tą samą półkę?

_________________
My motorbike? An unusual combination of 511/516



Teoria to jak się wie wszystko a nic nie działa. Praktyka jest wtedy jak wszystko działa a nikt nie wie dlaczego. My łączymy teorie z praktyka - nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-21, 21:34 
Offline
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-10-15, 17:46
Posty: 609
Lokalizacja: Warszawa.
od 511 sa chyba wezsze. no i zdecydowanie maja mniejszy skok.
fi to 33mm jesli dobrze pamietam i sa o tyle marne ze nie ma simmering'u na taki wymiar, a uszczelke pelni cos podobnego do simmering'a tylko ze bez sprezynki i wykonane z plastiku. nie wiadomo skad to wziac i cieknie.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-22, 16:02 
Offline
Zaawansowany postmen

Rejestracja: 2009-03-25, 16:24
Posty: 235
zdaje się, że lagi od 516, 513 i 514 są takie same jeśli chodzi o grubość, półki też chyba są zamienne, różnica może być w gówce ramy
511 to inna kwestia


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-22, 16:35 
Offline
Zaawansowany postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-16, 16:47
Posty: 220
Lokalizacja: wy tyle wiecie
Najlepiej by mi się marzyło wsadzić półkę od 516 i najlepiej amory, ale nie wiem czy właśnie główka podejdzie. 511ma tylko kulki wsadzane, a 516 pewnie ma już zaawansowane łożysko stożkowe.

_________________
My motorbike? An unusual combination of 511/516



Teoria to jak się wie wszystko a nic nie działa. Praktyka jest wtedy jak wszystko działa a nikt nie wie dlaczego. My łączymy teorie z praktyka - nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-22, 21:18 
Offline
Zaawansowany postmen

Rejestracja: 2009-03-25, 16:24
Posty: 235
w 516 sa tylko kulki, na sztyce przeychodza jeszcze bieznie i to wszystko ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-22, 22:11 
Offline
Zaawansowany postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-16, 16:47
Posty: 220
Lokalizacja: wy tyle wiecie
Czyli technologia z 511, myślałem, że już coś bardziej zaawansowanego wprowadzili. Mam jedno wyjście, na następny sezon zmieć ramę na 516.

_________________
My motorbike? An unusual combination of 511/516



Teoria to jak się wie wszystko a nic nie działa. Praktyka jest wtedy jak wszystko działa a nikt nie wie dlaczego. My łączymy teorie z praktyka - nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-24, 16:38 
Offline
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-10-15, 17:46
Posty: 609
Lokalizacja: Warszawa.
siema

zapowiadane foto boczkow(nie chcialo mi sie przykrecac, sa tylko przylozone co widac)

Obrazek

Obrazek


i foto blotnikow. przod jest bez kolnierza po bokach. a tyl ma po bokach plaski profil na nr startowe.
Obrazek

Obrazek

tez zmieniam rame na 516. a dokladnie skladam drugi motor wiec witam w klubie:)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl