CZcross.pl

Największe (i jedyne) forum motocykli Cezet Cross w Polsce!

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Boczki seta.
Post: 2009-04-17, 09:42 
Offline
Zaawansowany postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-16, 16:47
Posty: 220
Lokalizacja: wy tyle wiecie
Witam mam ramę 511 i chciałbym tam walnąć jakieś fajne boczki. Te od 516 mnie się nie podobają, poza tym mam trochę inny wydech, to znaczy samoróbkę. Zastanawiałem się nad zrobieniem boczków z maty szklanej i żywicy, na podkładzie styropianu. Druga wersja to ramka z drutu miedzianego i poprzeczne żebra, które by stanowiły szkielet, i całość zalana żywicą z matą szklaną. Nie robiłem jeszcze nigdy tymi specyfikami i nie wiem na ile jest to realne (dodam, że mam dużo czasu wolnego i nudzi mi się po prostu). Może ktoś przedstawić tu sposób używania, albo zasadę używania maty szklanej i żywicy? Czy ewentualnie szpachla by się tu też nadała?

_________________
My motorbike? An unusual combination of 511/516

Teoria to jak się wie wszystko a nic nie działa. Praktyka jest wtedy jak wszystko działa a nikt nie wie dlaczego. My łączymy teorie z praktyka - nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-18, 11:03 
Offline
Zaawansowany postmen

Rejestracja: 2005-06-07, 07:33
Posty: 245
Lokalizacja: okolice Pruszkowa
Zanim ludzie zaczna Ci pisac, co i jak masz robic, to ja powiem Ci tylko, ze oczywiscie - jest to mozliwe do wykonania ale masa i sztywnosc takiej kontrukcji sprawi, ze wytrzyma to 1min jazdy w terenie.

_________________
CZ 380, BMW M3


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-18, 13:54 
Offline
Zaawansowany postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-16, 16:47
Posty: 220
Lokalizacja: wy tyle wiecie
Nie czekając chwyciłem się za gilotynę do blachy, blachę i kątówkę i................... wyszło takie coś. Nie najlepsze nie najgorsze, myślę, że będzie to funkcjonalne oraz jak pomaluję to na 2 kolory będzie się zdawało ładniejsze, a przynajmniej chcę zrobić imitację dwuelementową.

Obrazek

Obrazek

_________________
My motorbike? An unusual combination of 511/516



Teoria to jak się wie wszystko a nic nie działa. Praktyka jest wtedy jak wszystko działa a nikt nie wie dlaczego. My łączymy teorie z praktyka - nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-18, 15:55 
Offline
Mlody ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-09-06, 14:20
Posty: 297
Lokalizacja: zduńska wola/koło Łodzi
nie odbierz tego jako atak na ciebie i twoją prace ale nie boisz sie że ta blacha ci zrobi krzywde jak zaliczysz jakąs widowiskową glebe ??

nawet mimo że to jest z blachy obstawiam 2 czy 3 gleby i będa tak powyginane że sam je wyrzucisz :D

fakt jest że wyglądają ładnie ale mówie moim zdaniem szkoda pracy...

mój pierdolot ma np boczki z dykty takiej jak jest na spodzie pudełek drewnianych po owocach i nie powiem wyglądają nawet fajnie ale do 1 gleby


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-18, 17:00 
Offline
Zaawansowany postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-16, 16:47
Posty: 220
Lokalizacja: wy tyle wiecie
No w sumie racja, ale wiesz 1 start chce żeby był na ładnej kozie, potem będzie mi to wisiało. Zobaczymy jak będę stawiał 1 kroki. Teraz mam nudy, do matury 2 tygodnie to czymś się trzeba zająć, od nauki można już rzygać.

_________________
My motorbike? An unusual combination of 511/516



Teoria to jak się wie wszystko a nic nie działa. Praktyka jest wtedy jak wszystko działa a nikt nie wie dlaczego. My łączymy teorie z praktyka - nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-19, 09:10 
Offline
Zaawansowany postmen

Rejestracja: 2009-03-25, 16:24
Posty: 235
Fajna sprawa samemu cos skomponowac :).
Odnosnie maty I zywicy, da sie tym jakos pokleic plastiki tak, zeby sie nie rozlecialy na pierwszej glebie czy lepiej cos innego kombinowac?


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-19, 10:11 
Offline
Zaawansowany postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-16, 16:47
Posty: 220
Lokalizacja: wy tyle wiecie
Plastiki najlepiej nitami, chciałem kupić arkusz plastiku 1m x 0,5m, bo można palnikiem profilować, ale blacha będzie chyba najtrwalsza.

_________________
My motorbike? An unusual combination of 511/516



Teoria to jak się wie wszystko a nic nie działa. Praktyka jest wtedy jak wszystko działa a nikt nie wie dlaczego. My łączymy teorie z praktyka - nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-19, 10:41 
Offline
Zaawansowany postmen

Rejestracja: 2009-03-25, 16:24
Posty: 235
Na chwile obecna mam to zesztukowane wlasnie nitami, ale to wyglada mega lipnie, do tego jak bym chcial to malowac to trzeba by zuzyc kilogramy szpachli zeby jakos ladnie zakryc te nity.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-19, 10:55 
Offline
Zaawansowany postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-16, 16:47
Posty: 220
Lokalizacja: wy tyle wiecie
Zapewnie użyłeś nitów z tego pistoletu z nitami. Proponowałbym takie, które wyglądają jak gwóźdź i je po prostu zaklepujesz ciężkim przedmiotem. Ładnie chowają się w otworze i są dość gładkie.

_________________
My motorbike? An unusual combination of 511/516



Teoria to jak się wie wszystko a nic nie działa. Praktyka jest wtedy jak wszystko działa a nikt nie wie dlaczego. My łączymy teorie z praktyka - nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-19, 10:59 
Offline
Zaawansowany postmen

Rejestracja: 2005-06-07, 07:33
Posty: 245
Lokalizacja: okolice Pruszkowa
Najlepiej oddac do pospawania. Jest tanio i bardzo trwale, prawie jak nieuszkodzone.

_________________
CZ 380, BMW M3


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-19, 15:52 
Offline
Zaawansowany postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-16, 16:47
Posty: 220
Lokalizacja: wy tyle wiecie
Ale przy glebie wszystko się rozwali, a blacha troszkę wytrzymalsza jest, jakby nie było, przynajmniej klepać się da.

_________________
My motorbike? An unusual combination of 511/516



Teoria to jak się wie wszystko a nic nie działa. Praktyka jest wtedy jak wszystko działa a nikt nie wie dlaczego. My łączymy teorie z praktyka - nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-19, 16:21 
Offline
Zaawansowany postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-12-02, 10:03
Posty: 142
Lokalizacja: Białystok
Moim zdaniem oryginalne boczki sa najlepsze.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-19, 18:07 
Offline
Zaawansowany postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-16, 16:47
Posty: 220
Lokalizacja: wy tyle wiecie
Pewnie, ale zważ na fakt, że 511 nie miała ich po bokach(jeśli się nie mylę) a przynajmniej ja nie widziałem takiej 511, 2 to sprawa że mam silnik 516 w ramie 511 i wydech idzie całkiem inaczej i znów oryginał przypuśćmy z 516 (boczki) nie zda egzaminu ;]

_________________
My motorbike? An unusual combination of 511/516



Teoria to jak się wie wszystko a nic nie działa. Praktyka jest wtedy jak wszystko działa a nikt nie wie dlaczego. My łączymy teorie z praktyka - nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-19, 23:01 
Offline
Admin

Rejestracja: 2005-03-21, 11:08
Posty: 409
Lokalizacja: Warszawa
Mam nadzieje ze nie jezdzisz z takim lancuchem? zauwazylem ze lubisz wydumki, jesli rzeczywiscie uparles sie na zmiane boczkow, to tak jak 1234 napisal, zdejmij ta blache bo sobie krzywde zrobisz. Inwestycja w żywice nie jest najlepszym pomyslem ze wzgledu na koszta. Nie jest to najtańsza zabawa, a troche tego trzeba żeby coś umodelować, przynajmniej "troche" waty. Najlepsza alternatywa będzie giętki plastik, który tak jak napisałeś, będziesz modelował pod palnikiem, bo jest to rzeczywiscie możliwe. Ewentualnie, użyj żywicy o ile sie nie myle, poliestrowej. Będziesz potrzebował dużo maty, bo zbyt cienkie szybko pęknie, zrób to na szablonie z tektury bądź innego materiału, który posłuży jako model. Nie za dużo utwardzacza bo bedzie zbyt sztywne i pęknie, nie za mało bo się nie utwardzi. Jednym slowem, daruj_sobie :mrgreen:

PS moja odpowiedź możę zabrzmieć nie co chaotycznie, ale na prawde nie chce mi się pół godziny pisać posta:)


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-19, 23:16 
Offline
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-10-15, 17:46
Posty: 609
Lokalizacja: Warszawa.
siema

mam 511 i powiem ci ze mam w niej oryginalne boczki. roznia sie one od 516 tym ze nie maja tego wygibasa z polem na numer startowy, bo byl on przykrecany do tylnego blotnika. tylny blotnik w 516 i 511 jest troche inny.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl