CZcross.pl

Największe (i jedyne) forum motocykli Cezet Cross w Polsce!

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Power wing!
Post: 2009-03-16, 18:49 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2008-10-05, 06:24
Posty: 70
Dzisiaj w necie zauwazylem cos takiego http://www.forum.motox.com.pl/viewtopic.php?f=20&t=6669 .Jak myslicie czy zeczywiscie to dziala?I jak to wykonac samemu do naszych ukochanych Cezet??


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-03-16, 21:26 
Offline
Admin

Rejestracja: 2005-03-21, 11:08
Posty: 409
Lokalizacja: Warszawa
zapewne wszystko zależy od inwencji użytkownika. Ewentualnie śluzarz, choć wątpie że ktoś się podjmie takiego czegoś. "Młotek, dłuto i do dzieła":)


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-03-17, 13:35 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2009-03-13, 15:46
Posty: 71
Lokalizacja: Łosice
Wydaje mi się że trochę cienkiej blachy i dobre chęci załatwią sprawę :wink: To nie chyba nie jest takie skomplikowane urządzenie :wink: Tylko czy działa?I w jakiej ĆZ-cie?A ta blaszka dochodzi do samej przepustnicy?A nie dało by się wspawać cienkiej aluminiowej blaszki prosto do przelotu?było by prościej :mrgreen:


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-03-17, 14:14 
Offline
Mlody ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-08-29, 18:54
Posty: 312
Lokalizacja: Rzeszów
Wspawać?? A jeśli się nie sprawdzi ?? A jeśli pogorszy pracę silnika to co będziesz wycinał??
Ale świat należy do odważnych.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-03-17, 15:53 
Offline
Zaawansowany postmen

Rejestracja: 2005-06-07, 07:33
Posty: 245
Lokalizacja: okolice Pruszkowa
Dlugo sie zastanawialem nad tym patentem i powiem, ze faktycznie istnieje szansa ze ma to jakis wplyw na prace silnika. Na pewno zalezy to od tego na jakiej wysokości zamontujemy listek (wiem ze na kazdym zdjeciu jest po srodku bo to jest polozenie optymalne, ale montujac go np ciut nizej, mozemy uzyskac wieksza elastycznosc w danym przedziale obrotow). Wiem tez ze teoretycznie powinien byc jak najblizej przepustnicy, bo dzieki temu mniej powietrza bedzie przelatywac miedzy listkiem a przepustnica... No i oczywiste jest, ze mozna to zastosowac do kazdego gaznika, przy czym zalecalbym uzywac jak najcienszej blaszki (oczywiscie bez przesady) i zaostrzyc ja od strony kierunku naplywajacego powietrza.

_________________
CZ 380, BMW M3


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-03-17, 16:21 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2008-10-05, 06:24
Posty: 70
chyba sia za to wezme niedlugo opisze wtedy co i jak!


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-03-17, 16:54 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2009-03-13, 15:46
Posty: 71
Lokalizacja: Łosice
no i ja też spróbuję :twisted: Bo w 516 jest tak słaby dół że chyba nie mam wyjścia :wink:


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-03-17, 22:13 
Offline
Mlody ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-08-29, 18:54
Posty: 312
Lokalizacja: Rzeszów
No ja już się długo nad tym zastanawiam lecz jakoś nie mam materiału żeby to wykonac. Jak widać chłopaki na motox.pl pisali że nawet działa.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-03-17, 22:20 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2008-05-27, 19:39
Posty: 74
Lokalizacja: Motocykle
storzek by szło zrobić z drewna na tokarce i potem na nim kształtować blaszkę do gsźnika a reszta to juz prostealbo wykonac jakiś metalowy storzek i jakaś prasa co by wycisła coś takiego


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-03-18, 06:14 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2008-10-05, 06:24
Posty: 70
A ja mysle z zrobie sama blaszke i wspawal ja do gardzieli tak na 3-4 pkt.abym mogl
jak cos ja wypamac :wink:


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-03-18, 14:50 
Offline
Zaawansowany postmen

Rejestracja: 2005-06-07, 07:33
Posty: 245
Lokalizacja: okolice Pruszkowa
marcin17 pisze:
A ja mysle z zrobie sama blaszke i wspawal ja do gardzieli tak na 3-4 pkt

To bedzie mega-patent ale mniejsza o to. Postaraj sie zrobic na niej taki luk zeby po wyjeciu przepustnicy i "przylozeniu" elementow razem, byla jak najmniejsza szczelina :!:

_________________
CZ 380, BMW M3


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-03-18, 21:28 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2009-03-13, 15:46
Posty: 71
Lokalizacja: Łosice
Ej chłopaki jeżeli już gadamy o gaźniku to mam pytanie:przeglądałem ostatnio stare magazyny ,,świat motocykli'' i w jednym było coś o podcinaniu przepustnicy od strony powietrza.Słyszeliście coś o tym?


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-03-19, 22:47 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2007-09-13, 10:27
Posty: 80
Lokalizacja: Wołomin
Witam

Na tej stronie motox.com są 2 zdjęcia i na jednym ta blaszka jest pomiędzy gaźnikiem a cylindrem a na drugim jest przed gaźnikiem.
Które rozwiązanie jest lepsze? a może oba?


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-03-22, 18:28 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2008-10-05, 06:24
Posty: 70
Dzisiaj zalozylem to cudo tzn.power wing!I powiem wam ze cos sie zmienilo na pewno zwawiej sie wkreca i jest troche wiecej mocy na dole!


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-03-22, 18:59 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2007-09-13, 10:27
Posty: 80
Lokalizacja: Wołomin
Witam

A dodoałeś to pred gaźnikiem czyli za filtrem powietrza czy między garem a gaźnikiem?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl