CZcross.pl

Największe (i jedyne) forum motocykli Cezet Cross w Polsce!

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: 2011-01-02, 15:10 
Offline
Ekspert

Rejestracja: 2005-04-22, 20:48
Posty: 1077
Lokalizacja: Warszawa
Korzystacie może z tego dobrodziejstwa? Ja w swojej CZ mam kalamitkę jednak mam wrażenie że smar nie ma żadnego ujścia. Normalnie po przyłożeniu towotnicy i wciśnięciu smaru powinno ujawnić się jakieś ujście dla starego smarowidła wyciśniętego przez nowy. U mnie nowy smar nie daje się wcisnąć. Ciśnienie robi się tak duże że towotnica sama spada z kalamitki. Normalna kolej rzeczy powinna być taka że rozbieram wahacz i patrzę co jest grane jednak teraz nie chce mi się tego robić bo mam słabe do tego warunki a może wy znacie odpowiedź na mój problem? Gdzie powinien wyłazić stary smar? Czy możliwe że przy wymianie tulejek wahacza jakiś kanał został zatkany? Wahacz jest jedynym elementem, którego nigdy nie zdejmowałem w mojej CZ a wiem że kolega przed sprzedażą tego motocykla (mi) wymieniał tulejki wahacza. Może zostały źle dorobione? którędy dokładnie wędruje smar? Oś wahacza ma jakieś otwory?

_________________
500


Na górę
 Tytuł:
Post: 2011-01-02, 15:33 
Offline
Mlody ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-08-29, 18:54
Posty: 312
Lokalizacja: Rzeszów
W osi wachacza są otwory, w tulejkach również są otwory i są rowki(po wewnętrznej stronie).
Możliwe że ktoś dorabiał tulejki i nie wykonał tych otworów.

Możliwe że nie było długo smarowane i "zapiekło".
Mi czasem niechciało pójść dużą, nożną smarownicą.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2011-01-02, 15:39 
Offline
Ekspert

Rejestracja: 2005-04-22, 20:48
Posty: 1077
Lokalizacja: Warszawa
Ale mi się nie chce tego rozbierać :) Dzięki za wyjaśnienie.

_________________
500


Na górę
 Tytuł:
Post: 2011-01-02, 17:29 
Offline
Zaawansowany postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-08-05, 10:17
Posty: 212
Lokalizacja: k/Cze-wy
Albo tak jak napisał Lopez ktoś nie wykonał tych otworów, albo są zatkane (może zamarzły)
Bo u mnie to ustrojstwo jako tako działa.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2011-01-02, 18:15 
Offline
Ekspert

Rejestracja: 2005-04-22, 20:48
Posty: 1077
Lokalizacja: Warszawa
A którędy wydobywa się u was nadmiar smaru?

_________________
500


Na górę
 Tytuł:
Post: 2011-01-02, 19:41 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2009-12-13, 22:24
Posty: 92
Lokalizacja: Cze-Wa
Smar po nabiciu wydostaje sie ze "szczelin" pomiędzy tulejką a ośką :) koło tych oringów.

[ Dodano: 2011-01-02, 19:41 ]
Smar po nabiciu wydostaje sie ze "szczelin" pomiędzy tulejką a ośką :) koło tych oringów.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl