CZcross.pl

Największe (i jedyne) forum motocykli Cezet Cross w Polsce!

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 2009-03-31, 13:08 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2008-10-05, 06:24
Posty: 70
Chlopaki dzisiaj z impolu dostalem komplet regeneracyjny do tylniego zawieszenia.I dostalem taki paseczek ten bialy czyli pierscien teflonowy.On jest po 1 za dlugi a po 2 prosly czy trzeba go przyciac i co zrobic zeby on sie trzymal tak dobrze na tloczku?


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-03-31, 17:57 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2008-05-27, 19:39
Posty: 74
Lokalizacja: Motocykle
zapodałbyś jakieś fotki tego zestawu naprawczego i ile dałeś jak można wiedzieć


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-01, 17:39 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2008-10-05, 06:24
Posty: 70
Dalem 50zl za komplet na 2 amory.jutro dam fotki.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-01, 20:17 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2008-05-27, 19:39
Posty: 74
Lokalizacja: Motocykle
codo tych zgarniaczy czy musza być dwa czy może być zastąpiony jednym zimeringiem bo w sumie jestem w stanie tagi zimering załatwić albo jak coś to moge tam sobie dotoczyć to co będzie potrzeba


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-05, 10:03 
Offline
Ekspert

Rejestracja: 2005-04-22, 20:48
Posty: 1077
Lokalizacja: Warszawa
Zgarniacz jest jeden w każdym amortyzatorze. Chyba że masz na myśli coś innego niż ten simmering osadzony w głównej nakrętce amora.

Pasek teflonowy owijasz dookoła tłoczyska i na tym koniec. Jeśli jest zbyt długi to przytnij go tak aby ułożony w cylindrze nie miał przerwy 'na zamku'.

_________________
500


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-05, 13:43 
Offline
Zaawansowany postmen

Rejestracja: 2009-03-25, 16:24
Posty: 235
Ma ktos z Was tylne amory ze zbiorniczkami nie zintegrowanymi? W tej puszcze jest pusto czy tez powinien siedziec kondom?

Apropo jest w jakiejs serwisowce/katalogu co sie znajduje w tylnym amorze? Bo oprocz jednego rysunku z wymiarami nic nie znalazlem.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-05, 15:00 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2008-05-27, 19:39
Posty: 74
Lokalizacja: Motocykle
ja mam niezintegrowanie z tego co mi wiadomo komdomów w nich niema apropo zbiorniczka jak go rozebrałeś bo zleksza niewim jak się do niego dobrać

[ Dodano: 2009-04-05, 16:09 ]
Wojtek, ja mialem jakoś dziwnie 2 założone jeden z jednej strony drugi z drugiej strony (zgarniacze) prawdopodobnie poprzedni właściciel pozostawił po sobie jakieś patenty


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-05, 15:18 
Offline
Zaawansowany postmen

Rejestracja: 2009-03-25, 16:24
Posty: 235
Rozkladalem to jakis czas temu takze moge cos pominac, ale z tego co pamietam, to najpierw sciagnalem to zabezpieczenie u gory potem odkrecilem srubke i wycignalem zakrzywionym pretem.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-16, 11:28 
Offline
Zaawansowany postmen

Rejestracja: 2009-03-25, 16:24
Posty: 235
Od moderatora: tutaj zaczynają się odpowiedzi na pytanie zadane przez Unholy Jacob o treści:

Witam, jestem nowy na forum. . Latam cesią 125/516.
W tej chwili jestem w trakcie składania jej do kupy, mam problem z tylnymi amorkami a w sumie dwa problemy:
potrzebuje dokładny schemat ich konstrukcji lub zdjęcia od kogoś kto je rozkładał, rozłożyłem jeden z nich i został mi taki pierścień z drutu (nie mam pojęcią gdzie jest jego miejsce. Druga sprawa to zbiorniczki ciśniniowe, nie trzymają powietrza, balony nie są dziurawe ale puszczają na łączeniu z (nie wiem jak to nazwać) "dekielkiem" zbiorniczka.
Ma ktoś może jakiś sprawdzony sposób uszczelnienia tego ustrojstwa?

Z góry dziekuje za pomoc. Pozdro

---------------------------------------------------------
Nieudolnie przeniosłem te posty do wspólnego tematu ale chociaż wszystko jest razem. Wojtek


ten pierścien zakłada się po włożeniu tłoka, on przytrzymuje do góry zgarniacze.
A na łączeniu ci puszcza bo tam przychodzi oring, przy składaniu szarpnij się też na nowe zaworki do wentylków, koszt groszowy, a zawsze masz pewność że szczelne, daj też oring na wentyl, tak żeby był w puszce.


Ostatnio zmieniony 2009-04-16, 21:51 przez sub., łącznie zmieniany 2 razy.

Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-16, 12:09 
Offline
Mlody ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-08-29, 18:54
Posty: 312
Lokalizacja: Rzeszów
Optymalizacja pracy zawieszenia


Poczytaj to.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-16, 12:53 
Offline
Szary czleczek

Rejestracja: 2009-04-16, 09:19
Posty: 3
Lokalizacja: kozy k.bielska bialej
oring jest, puszcza na laczeniu balona z deklem.zaworki oczywiscie juz nowe :)
czyli ten pierscien w rowek ponizej gwintu ? sorki za głupie pytania ale to pierwszy motor który rozkładałem wiec trosze zielony jestem.

_________________
CZ cross 125/516


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-16, 21:45 
Offline
Ekspert

Rejestracja: 2005-04-22, 20:48
Posty: 1077
Lokalizacja: Warszawa
Pierścień wkładasz w rowek w cylindrze, na to specjalnego kształtu podkładka, dla której pierścień będzie blokadą a równocześnie ona zablokuje pierścień w rowku. Nad podkładką będzie uszczelniacz i wszystko razem ściśnięte główną śrubą. Pierścień jest po to żeby utrzymać uszczelniacz na samej górze cylindra, zaraz pod nakrętką. Taka blokada żeby nie wpadł głębiej. Siłą rzeczy uszczelniacz musi być między dwoma podkładkami.

_________________
500


Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-18, 19:05 
Offline
Mlody ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-08-29, 18:54
Posty: 312
Lokalizacja: Rzeszów
A którą stroną ma być ten główny uszczelniacz?? Bo ja mam odwrotnie niż na tym zdjęciu.
CZy ma to jakieś znaczenie??


Załączniki:
p2113867mediumrf7.jpg
p2113867mediumrf7.jpg [ 54.52 KiB | Przejrzano 871 razy ]
Na górę
 Tytuł:
Post: 2009-04-18, 21:13 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2008-05-27, 19:39
Posty: 74
Lokalizacja: Motocykle
udało mi się dobrać odpowiednie zimeringi do uszczelnienia tego zawieszenia (super sie wpasuje do tego aluminiowego "ustrojstaw" ) koszt niewielki bo 1,50 za sztukę jeszcze musze znaleść taśmę teflonową i porobić coś z tymi wężykami co idą do zbiorniczków bo bo są dziurawe (planuję je zastąpić jakimioś przewodami hamulcowymi ) co by z tym szło zrobić jakie przewody dobrać i z kąd


Na górę
 Tytuł:
Post: 2010-04-17, 22:21 
Offline
Zaawansowany postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-08-05, 10:17
Posty: 212
Lokalizacja: k/Cze-wy
Wiem że to baaaaaaardzo stary temat :mrgreen: ale akurat go wygrzebałem a mam pytanie :razz:

Wiem że zawieszenie w cz to totalne dno i jest do dupy ale kupiłem teraz drugą koze i mam w końcu w tylnym zawiasie możliwość pompowania powietrza - w pierwszej nie miałem zbiorniczków (chętnie odkupie od kogoś)
Ale do rzeczy - jak zbiorniczki są puste to zawieszenie wybija na dziurach jak katapulta ale po napompowaniu różnicy nie ma.. niby trzyma ciśnienie ale różnicy w jeździe nie odczuwam..
Czy to jest normalne ze to powietrze gówno daje?
Na przód nie narzekam, mogę regulować..


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl