CZcross.pl

Największe (i jedyne) forum motocykli Cezet Cross w Polsce!

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: 2012-12-01, 17:23 
Offline
Zaawansowany czleczek

Rejestracja: 2012-11-27, 11:41
Posty: 27
Witam , ostatnio kupiłem jawę 250 enduro w dobrym stanie ale wiadomo szlif tłok i wał trzeba zrobić , może ma ktoś takie cuda lub zna kogoś kto ma :) dzięki z góry mile widziane wszystkie informacje o tym motorze :)

[ Dodano: 2012-12-01, 17:25 ]
zdjęcie

[ Dodano: 2012-12-01, 17:31 ]
zapomniałem dodać model jawy to tramvaj 652-4


Na górę
 Tytuł:
Post: 2012-12-01, 19:55 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2009-12-13, 22:24
Posty: 92
Lokalizacja: Cze-Wa
oooooo Super maszyna ;D gratulacje ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: 2012-12-02, 11:56 
Offline
Zaawansowany czleczek

Rejestracja: 2012-11-27, 11:41
Posty: 27
bardzo fajna ,tylko żeby części były dostępne od ręki :P


Na górę
 Tytuł:
Post: 2012-12-02, 18:23 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2009-12-13, 22:24
Posty: 92
Lokalizacja: Cze-Wa
Wrzuć jakoś foty bo nie widać ;D


Na górę
 Tytuł: z
Post: 2012-12-02, 19:19 
Offline
Zaawansowany czleczek

Rejestracja: 2012-11-27, 11:41
Posty: 27
jawa 250

[ Dodano: 2012-12-02, 19:21 ]
silnik

[ Dodano: 2012-12-02, 19:22 ]
zdz


Załączniki:
Komentarz: zd
CAM00264fgsdf.jpg
CAM00264fgsdf.jpg [ 27.3 KiB | Przejrzano 603 razy ]
Komentarz: s
zasaa.jpg
zasaa.jpg [ 44.74 KiB | Przejrzano 587 razy ]
Komentarz: z
zdsad.jpg
zdsad.jpg [ 35.68 KiB | Przejrzano 595 razy ]
Na górę
 Tytuł:
Post: 2012-12-02, 21:20 
Offline
Ekspert

Rejestracja: 2005-04-22, 20:48
Posty: 1077
Lokalizacja: Warszawa
Wspaniała. Jakie źródło? Silnik pracuje czy nawet nie sprawdzałeś wiedząc że jest parę rzeczy do zrobienia?
Zabawny szczegół. Tylna lampa dokładnie taka sama jak w niegdyś mojej Jawie 634 :) Charakterystyczny klosz.

http://www.bikepics.com/pictures/2065026/

_________________
500


Na górę
 Tytuł:
Post: 2012-12-02, 21:39 
Offline
Zaawansowany czleczek

Rejestracja: 2012-11-27, 11:41
Posty: 27
gość twierdził ze chodziła do końca ,stał przeszło 15 lat , odpaliłem i śmiga nawet ok ,do roboty na już jest tłok, szlif i wał reszt wyjdzie jak się rozbierze ,
(motor jak kupuje to z założeniem ze musi byc coś do zrobienia , ideału nie ma już chyba )
Jawa jeździła kiedyś w klubie sportowym w pks Łańcut .


Na górę
 Tytuł:
Post: 2012-12-02, 21:52 
Offline
Mlody postmen

Rejestracja: 2009-12-13, 22:24
Posty: 92
Lokalizacja: Cze-Wa
:shock: Super Jawa..... Mocno, Mocno zadbana ! Gratuluję jeszcze raz ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: 2012-12-02, 21:58 
Offline
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-10-15, 17:46
Posty: 609
Lokalizacja: Warszawa.
ale sprzecior :) !!
w zyciu bym nie przypuszczal ze jeszcze taka sztuke mozna kupic!
Mozna wiedziec ile Cie kosztowala?
Pytam bo zazwyczaj zawrotne ceney osiagaja te fury, a podejrzewam ze jakos fartowanie zostala kupiona.

Gratulacje !

_________________
valentiono rossi = GP, szubertino crossi = MX.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2012-12-03, 07:34 
Offline
Zaawansowany czleczek

Rejestracja: 2012-11-27, 11:41
Posty: 27
cena to 1400 zł plus jakieś tam paliwo i wódka . trafiłem przypadkowo na nią ,szukałem wsk 250 trial i znalazłem jawę ,stwierdziłem musi być moja :):)
Jeśli mogę prosić o jakieś informacje na jej temat ,jaką to ma moc ,co trzeba wiedzieć ,jakie oleje , ogólnie wszystkie informacje miło widziane. Orginalnie ona powinna mieć przednie i tylne zawieszenie na powietrze ?


Na górę
 Tytuł:
Post: 2012-12-03, 12:48 
Offline
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-10-15, 17:46
Posty: 609
Lokalizacja: Warszawa.
Ale cena :)
zera przypadkiem nie uciales ?

Z czesciami jest klopot. DWie firmy na ktore podalem namiary moga pomoc.
Katalog na necie, albo serwisowka sa raczej nie dostepne.
Bardzo niszowy motor.

Jesli faktycznie maja to warto kupic:
http://etovar.cz/en/ceske-povalecne-mot ... anual.html

Zawias masz oryginal - taki sam jak w cz 516 513 514.
W jawach jeszcze Marzocchi wstawiali na przod i na tyl.

Co ciekawe przednie kolo i beben masz oryginal.
W wiekszosci przypadkow byly zamieniane na czet'owe.
Bialy kruk to naped licznika i sam licznik.
W ogole niespotykany stan.
Jeszcze ten Jikov ze ssanie :) Rarytas.

Co do tlokow to slyszalem ze od wartburdzina w 2t pasuja.
A skolei tloki od wartburdzina to to samo co skarpeta.

Nie wiem ile w tym prawdy.

Na tej stronie maja jakies inne rzeczy do jawy.
Polecam na ec-classic.com czasem zajrzec.

http://maciekle.blogspot.com/2011/05/ja ... nduro.html
http://66.84.0.143/~ahrmanwc/ISDT.htm

_________________
valentiono rossi = GP, szubertino crossi = MX.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2012-12-03, 13:10 
Offline
Zaawansowany czleczek

Rejestracja: 2012-11-27, 11:41
Posty: 27
nie no cena taka jak napisałem :):)
to ile w końcu jest ona warta :P
dzieki za informacje :)
tłok już prawie mam załatwiony ,muszę ściągnąć cylinder i wysłać gościowi


Na górę
 Tytuł:
Post: 2012-12-03, 17:11 
Offline
Mlody postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-02-17, 21:48
Posty: 82
Lokalizacja: was tu tyle ! Częstochowa
Myślę że 10x tyle co dałeś jest spokojnie warta :smile: . Co do kompletności to chyba najbardziej utrzymana w originale jawa na forum :wink: . Bardzo mile widziane by były zdjęcia z remontu :!: :cool:
Co do części to myślę, że warto zapytać Pana Waldemara z Lidżbarka Warmińskiego tel.604164278

_________________
nie ma to jak WSK...
remont na rowie i do przodu :D


Na górę
 Tytuł:
Post: 2012-12-03, 17:21 
Offline
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-10-15, 17:46
Posty: 609
Lokalizacja: Warszawa.
ogarnij tu pare jaw.
rozne modele i stare i nowe, ktore na ec-classic sprzedawali ceny od 10tys zl nawet do 20000zl !
Troche to chore, zwlaszcza ze na maksa kozackie wspolczsne sprzety, na fuul bajerze mozna za 10-15 tys zl kupic.
Na ec oczyswiscie ceny w koronach, czyli kwota *0,16 i mamy zlotowki.

http://www.ec-classic.com/index.php?vie ... tance_id=1

http://www.ec-classic.com/index.php?vie ... tance_id=1

http://www.ec-classic.com/index.php?vie ... tance_id=1

http://www.ec-classic.com/index.php?vie ... tance_id=1

http://www.ec-classic.com/index.php?vie ... tance_id=1

http://www.ec-classic.com/index.php?vie ... tance_id=1

_________________
valentiono rossi = GP, szubertino crossi = MX.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2012-12-03, 19:10 
Offline
Zaawansowany czleczek

Rejestracja: 2012-11-27, 11:41
Posty: 27
właśnie u tego pana dostałem tłok :P tylko prosi mnie koniecznie żebym wysłał mu tłok i cylinder , troszkę się obawiam bo gościa nie znam , jaka jest wasz opinia , zaufać czy wysłać tylko sam tłok ?
Dzisiaj rozebrałem górę i się okazało , tłok jest na drugim szlifie (wymiar cylindra to 70,5mm), uszczerbany i pęknięty, w cylindrze jest dość głęboka rysa .
Wał standardowo jest do roboty ,wywalone dolne i górne łożysko igiełkowe ,na korobowodzie u góry powinien być jakiś koszyczek czy tylko same igiełki i dwie tulejki ?

[ Dodano: 2012-12-03, 19:11 ]
zd

[ Dodano: 2012-12-03, 19:12 ]
zds


Załączniki:
Komentarz: z
123.jpg
123.jpg [ 14.64 KiB | Przejrzano 575 razy ]
Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl