CZcross.pl

Największe (i jedyne) forum motocykli Cezet Cross w Polsce!

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: 2012-03-02, 19:13 
Offline
Szary czleczek

Rejestracja: 2011-04-07, 18:10
Posty: 2
Witam, tak jak w temacie.. chciałbym sie dowiedziec czy przy cezetce 350 jest duzo roboty by przerobic na cross . najbardziej ciekaw jestem, co trzeba zrobic zeby zrobic 1 wydech z dyfuzorem . bardzo prosze o jakies porady bo bede sie do tego zabierac . Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: 2012-03-03, 10:40 
Offline
Ekspert

Rejestracja: 2005-04-22, 20:48
Posty: 1077
Lokalizacja: Warszawa
Zostaw biedną cezetę w takiej formie jak jest. Ten motocykl kompletnie nie nadaje się na crossa. Stworzysz co najwyżej brzydką kupę złomu z podniesionymi błotnikami a i tak nie będzie się tym dało jeździć w trenie.

_________________
500


Na górę
 Tytuł:
Post: 2012-03-03, 15:31 
Offline
Szary czleczek

Rejestracja: 2011-04-07, 18:10
Posty: 2
wporządku, a cz 175/250/380 łatwo dostac ? i jak cenowo stoją ?


Na górę
 Tytuł:
Post: 2012-03-03, 20:45 
Offline
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-10-15, 17:46
Posty: 609
Lokalizacja: Warszawa.
z jawy ts 350 w terenie mozna sporo wyciagnac.
to jest sprzet ktory mial najwiekszy moement obr w demoludach, pomijajac junaki emki itd w 4t.

Niektorzy rzezbiarze obracali waly tak zeby dwa tloki oddawlay suw pracy jednoczesnie.
Na teren od razu alu sprzeglo trzeba zasapic sprzeglem z CZ 350, bo oryginal od razu sie wysypie.
Mozna dac wiekszy gaznik lub dwa i np 2x membrana na dolocie i masz potwora ;] tylko ile trzeba sie najpierw nadlubac... i to tez nie sa tanie rzeczy :)
Co do wydechu to nie wiem czy w 2t mozna zrobic taki wydech. Ciezko byloby zgrac rezonansy.

Przerobka ramy to na pewno wzmocnienie glowki i mocowan silnika.
Zmiana wahacza na dluzszy i zwiekszenie przeswitu tylu przez zastosowanie amorow np od cz cross. Wymiana zawiasu przod na zawias z duzym skokiem. Wymiana kol na kola z grubymi szprychami i mocnymi obreczami itd.

Ogolem wyjdzie Ci znacznie wiecej niz japonia z lat 90 a bedziesz mial wysoce szemrany sprzet podwyzszonego ryzyka. Szkoda czasu i roboty. Kup Pan jakas cr kx yz rm ttr xr dr. Koszt inwestycyjny wiekszy ale tylko na poczatku.

A co do cz to 125 516 jest najlatwiej kupic 250 trudniej i najgorzej 380.
Do wszytkiego czesci coraz mniej i coraz drozsze.
W sumie ceny podobne do czesci wspolczesnych sprzetow tyle ze wytrzymalosc mniejsza i to znacznie.
Sprzety cz cross znacznie odbiegaja od wspolczesnych jesli chodzi o fatalene zawieszenie, szarpiace sprzeglo, slaby moment obr na niskich obrotach, awaryjne zaplony (poza 125 516), strzelajace korby w 380, nieregulowalne gazniki bez ssania.
Oczywiscie sa to znacznie prostsze fury w konstrukcji niz wspolczene w zwiazku z tym, mimo podobnych cen poszczegolnych czesci, remont wychodzi taniej i na pewno taka bryczka bedzie lepszym rozwiazaniem niz przerobka szosowego demoluda.

za w miare kompletny sprzet 2 tysia.

_________________
valentiono rossi = GP, szubertino crossi = MX.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl