CZcross.pl

Największe (i jedyne) forum motocykli Cezet Cross w Polsce!

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 2011-01-24, 10:23 
Offline
Zaawansowany postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2005-08-15, 20:37
Posty: 230
Lokalizacja: I?awa
No tak. Pasuja idealnie w miejsce oryginalnych mocowan motoplatu. Ewentualnie trzeba bedzie delikatnie je poszerzyc, zalezy na jaka podstawe stojanu trafisz, bo ich jest kilka rodzaji.

_________________
Była CZ 125 typ 516 90


Na górę
 Tytuł:
Post: 2011-01-24, 10:23 
Offline
Mlody ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-08-29, 18:54
Posty: 312
Lokalizacja: Rzeszów
To jest świetna alternatywa dla motoplatu. Używka nieraz jest droższa od tego.
I jeszcze wyjścia na światła i masz enduro z kozy. Może setka do lasu się za bardzo nie nadaje ale pinceta jaknajbardziej.
Pozdro.

[ Dodano: 2011-01-24, 10:28 ]
Widzę, że masz inny gazior. Od jakiego sprzęta??


Na górę
 Tytuł:
Post: 2011-01-24, 10:39 
Offline
Zaawansowany czleczek
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2010-09-12, 16:26
Posty: 39
ostatnio wyczytałem że koło magnesowe od am6 bez rozrusznika waży 750g


Na górę
 Tytuł:
Post: 2011-01-24, 11:37 
Offline
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-10-15, 17:46
Posty: 609
Lokalizacja: Warszawa.
dellorto 34 od np od RS125, tylko ze z najmocniejszej wersji.
jeszcze niedawno byly te gazniki ponizej 200zl na allegro.
teraz od dluzszego czasu juz ich nie widuje.

_________________
valentiono rossi = GP, szubertino crossi = MX.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2011-01-24, 11:42 
Offline
Zaawansowany czleczek

Rejestracja: 2009-04-14, 21:16
Posty: 38
Lokalizacja: Iława
Ja za swojego dellorto dawalem 280 zl. Ale oplacalo sie :grin:


Na górę
 Tytuł:
Post: 2011-01-24, 18:54 
Offline
Ekspert

Rejestracja: 2005-04-22, 20:48
Posty: 1077
Lokalizacja: Warszawa
Ciekawa sprawa z tym zapłonem. Dla posiadaczy CZ 250 i 380 zakres przeróbek będzie podobny jak przy motoplacie ale dobrze wiedzieć że jest alternatywa. Jakoś na dniach wkleję ten temat lub jego fragment w odpowiednie miejsce aby dało się to łatwo znaleźć.

_________________
500


Na górę
 Tytuł:
Post: 2011-01-24, 22:21 
Offline
Zaawansowany postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2005-08-15, 20:37
Posty: 230
Lokalizacja: I?awa
Do cz 250/380 powinien tez podejsc. Nie wiem jak tam sytuacja wyglada z flansza. Mam silnik od 250 pod reka, sprawdze i dam znac pozniej. Ten zaplon jest o tyle dobry, ze moze on pracowac w dwie strony( w lewo i prawo) .Wkoncu mlodzi tunerzy robili przeszczep do simsonow :mrgreen:

_________________
Była CZ 125 typ 516 90


Na górę
 Tytuł:
Post: 2011-01-24, 23:07 
Offline
Zaawansowany czleczek
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2010-09-12, 16:26
Posty: 39
ciekawy moduł do tego zapłonu ducati energia (am6 itp ) pisze że ma zmienioną mape zapłonu na agresywniejszą
link: http://skuteromaniak.pl/modul-cdi-tuning-min.html




a tu jakby ktoś chciał zaszaleć :twisted: http://www.sklep.s-x-t.pl/zaponstage6rt ... -3741.html


Na górę
 Tytuł:
Post: 2011-01-25, 00:04 
Offline
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-10-15, 17:46
Posty: 609
Lokalizacja: Warszawa.
ciekawe o co chodzi ze:

na stronie
http://www.sklep.s-x-t.pl/zaponstage6rt ... -3741.html
napisali:

Cewka zapłonowa:
- zmniejszony moment obrotowy

??? :)

_________________
valentiono rossi = GP, szubertino crossi = MX.


Na górę
 Tytuł:
Post: 2011-01-25, 00:48 
Offline
Zaawansowany postmen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2005-08-15, 20:37
Posty: 230
Lokalizacja: I?awa
No widzicie sami, modol 40 zl, jeszcze ze sportowa mapa zaplonu:D Same zalety. Tylko obawiam sie ze ten modol w 125 srednio bedzie sie spisywac, ze wzgledu na nizsze obroty silnika niz w 50 czy 80 cc. Ciekawe czy mozna w nim zmienic te mapy...

[ Dodano: 2011-01-25, 20:51 ]
Zwrocilem uwage na silnik cz 250. Zapomnialem ze tam stojan jest mocowany w pokrywie. Wiec magneto trzeba zamocowac wewnetrza strona do pokrywy, tam gdzie bedzie montowany stojan i bedzie dzialac. Kierunek obrotow bedzie sie zgadzac wg oryginalu. No i do pokrywy odpowiednia flansze trzeba wytoczyc i to wszystko.

_________________
Była CZ 125 typ 516 90


Na górę
 Tytuł:
Post: 2011-01-25, 21:40 
Offline
Zaawansowany czleczek
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2010-09-12, 16:26
Posty: 39
szubert1985 pisze:
ciekawe o co chodzi ze:

na stronie
http://www.sklep.s-x-t.pl/zaponstage6rt ... -3741.html
napisali:

Cewka zapłonowa:
- zmniejszony moment obrotowy

??? :)


to chyba jakiś błąd tu na przykład nic o tym nie pisze
http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... 049-1.html





tu jeszcze kilka fajnych opcji do tego zapłonu

http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... 049-1.html

http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... 6153319893


rzemyk90 pisze:
No widzicie sami, modol 40 zl, jeszcze ze sportowa mapa zaplonu:D Same zalety. Tylko obawiam sie ze ten modol w 125 srednio bedzie sie spisywac, ze wzgledu na nizsze obroty silnika niz w 50 czy 80 cc. Ciekawe czy mozna w nim zmienic te mapy...


o obroty to ja bym się nie martwił :mrgreen:

cz 125 / 516 osiąga max moc przy 10800 rpm

a taki seryjny silnik am6 zablokowany osiąga max moc przy 6000 rpm
odblokowany przy 10500rpm
a po tuningu to morze i 15000rpm wykręcić :twisted:

a tu ciekawostka silnik minarelli 80ccm 23km kręconcy się do 18300 i zapłon motoplat
http://www.youtube.com/watch?v=Ew2vAvBX ... re=related
więc przy ostrym tuningu motoplat się chyba bardziej sprawdza

i wychodzi na to że motoplat wytrzyma 20000rpm czyli tyle co te tuningowe zapłony mhr , metrakit czy stage6 jest tylko taka różnica że motplat kosztuje 500zł a taki metrakit 3 razy tyle http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... e9b64243e1


Na górę
 Tytuł:
Post: 2011-07-15, 20:18 
Offline
Zaawansowany czleczek

Rejestracja: 2009-04-14, 21:16
Posty: 38
Lokalizacja: Iława
siema wszystkim ;)
Bede sprzedawal swoja setke bo stwierdzilem ze cross to nie dla mnie przesiadam sie na asfalt.
Cena za cz jaka mnie bedzie interesowala to okolo 2300 zl
Wymienilem w niej :
-kartery ze starych zapasow uzywane 3 razy w zawodach i teraz siedza w mojej secie
-wal od 511 nowka
-tlok
-cylinder z tuleja nominal
-nowa skrzynia biegow kupilem ja razem z karterami
-kosz sprzeglowy od 511
-zaplon am6
-3 jazdy temu zalozony nowe naped
- rolgazz ktm
- regenorowane zawieszenie przod + tyl
-filtr powietrza gabkowy

I wiele innych ulepszen o ktorych zapomnialem cena jest w miare ostateczna nie sprzedam jej taniej wiec nie pisac za ile do oddania

pozdro ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: 2011-07-16, 08:18 
Offline
Szary czleczek

Rejestracja: 2010-04-19, 21:26
Posty: 15
Lokalizacja: Toruń
Mógłbyś porobić foty swojego zapłonu am6 w cz ? Zastanawiam się nad taką przeróbką :)

_________________
WueSKa.pl


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl